MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 255667 příspěvků |5598 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 39 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a ostatní zemědělská tec 2.2.2015 01:09  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Renovácia traktora Škoda 30, r.v.: 1946 s kabínou   15.01.2012 / 267
    Zdravím milovníky Traktoru Škoda 30. Jeden právě ze švagrem renovujeme....   18.02.2007 / 139
    Dobrý den,
chtěl bych oslovit všechny majitele Škody Š-30, rýsuje....
   07.12.2007 / 134
    Nazdar chlapi. Nevíte co je tohle za stroj???....   01.09.2008 / 86
    Nemáte někdo zájem o čerpadla ze SLAVIE....   15.09.2008 / 82
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 847      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 23 / 204      Příspěvků Příspěvků: 7538
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/57 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

staré magneto ERFA TYPE z1


 Ahojte, nevíte něco o tomto magnetu? Z čeho je ? Má taková věc nějakou hodnotu? Jiskru dává. Díky.    [Honza]   18.11.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den, mám vážný zájem o toto magneto.Viťa    [ViťaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2015
Odpověď  Dobrý večer, prosím Vás, ještě máte toto magneto?
Děkuji Franta    [Franta]   23.12.2014
Odpověď  myslim ze se jedna o magneto na benzinovou slavii 4+5 HP a cenu ma urcite pokud ho chces prodat tak se neunahluj první nabídce    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  2S110 - má někdo navíc držák startéru na motor 2S110, nejde mě o držák co je na skříni ale ty dvě tvarovanéí pásovice co dělají protikus k 4HP startéru, bohužel nemám možnost si je vyrobit. A dále hledám informace k dvouválcovým stabilákům Wikov, mohu nabídnout manuály/katalogy ND k 2-6S110, S160 , 1S110 ....    [228906]   05.10.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dedo bol vo fabrike ked tie motory začali vyrabať.Aasi boli čisla od 1 ....Dedo zomrel v roku 1970.    [artur]   22.01.2015
Odpověď  Dobrý den, při prohlížení příspěvků na veteránforu mě zaujala Vaše nabídka katalogu a příručky na stabilní motor Škoda 1S110. Jestli je to ještě možné měl bych o toto zájem, skládám tento motor a sháním vstřikovací čerpadlo, vodní pumpu a těsnění pod hlavu. Za odpověď děkuji s pozdravem J. Krahula    [J. Krahula]   02.01.2015
Odpověď  dobry den mel bych zajem o informace o stabilním motoru 2S110.
Dale shanim na nej tesneni.
dekuji Vsem
Zahradnik tel.602749955    [standa]   09.08.2009
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

škoda 30


 má cenu tyto díly zachranovat je tam blok motoru , čerpadlo ,kryt ventilů s dekompresorem , blok je lehce poškozen mrazem avšak nic tragického
jakou to má raálnou hodnotu dík za odpovědi eda    [eda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Měl bych zájem. Renovuji svoji škodovku. :o) můžeš mi napsat sms, třeba se domluvíme 775985148

Děkuji Janek    [jan]   22.01.2015
Odpověď  zachranovat má cenu vše,jenže dnes chce každý jen vydělat.když to nabídneš někomu kdo dělá veterány, bude Ti vděčnej(Antonín)    [Antonin]   05.01.2015
Odpověď  Záleží na tom, jaký kryt ventilů to je a u čerpadla, jestli je z něho něco použitelného.
Cenu má všechno (někdy bohužel zápornou:) ), jen je třeba najít kupce    [Fanda]   03.01.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Identifikácia


 Poprosím ak niekto pozná na foto zobrazene odtrhove ramienko,poprosím o pomoc,Dakujem
Jan    [cocherRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dakujem za odpoved
Jan    [cocher] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2015
Odpověď  ja jsem ho mel v original vybave na CZ 250 jednovyfuk jeste bych ho mozna doma nAsel tento je na te kratke strane ulomeny    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dakujem za pomoc
našiel som sroubovak oznaceny CZ,z akého roku moze byt a ku ktorej CZ sa balil ako náradie,Dakujem za pomoc.
Jan    [cocherRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2015
Odpověď  Dakujem veľmi pekne za pomoc
Jan    [cocherRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2014
Odpověď  Stará Jawa 175 a 250 předválečná.    [jan]   11.12.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím všechny příznivce starých kombajnů claas.Vlastním kombajn claas mercur z roku 1967. Napište jestli máte někdo zkušenosti s těmahle starýma kombajnama claasama.    [Petr]   06.01.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 803 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  tak asi par z nás neví že se to dá mazat    [jardeas]   14.01.2015
Odpověď  děkuji za odpověd, když jsi dám inzerát a je teda zamluvenej tak proč to tam stále máš na očích nechápu také lidy    [dastin5Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2015
Odpověď  dastin5, kombajn mám už zamluvenej a majitel je na dovolený    [jardas]   14.01.2015
Odpověď  tady se nekdy dostat odpovědi muže trvat i nekolik let    [dastin5Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2015
Odpověď  ahoj odkud jsi stím kombajnem    [dastin5Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  a poslední    [lupik84Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  další foto    [lupik84Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Dobrý den, prodám celý kombajn, stav je na fotkách. Má ulomený držák motoru, jinak by měl být OK. Před prasknutím držáku v srpnu 2014 kombajnoval na jedničku. Cena je 20.000 Kč. Sleva možná při brzkém odvozu. Tel.: 724579522, mail: lupik84@gmail.com    [lupik84Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Odpověď  Dobrý den,
mám na prodej benzinový motor z columbuse. Cena 5000,- Při rychlém jednání sleva.

Dále se chci zeptat jestli nemá někdo kompletní náhradní řetěz do výtahu.

Děkuji Žižka 776 56 35 85    [Jardas]   04.01.2015
Odpověď  Rozbil som budík ktorý ukazuje otáčky bubnu mláťačky na Claaxd Merkur. Nemáte niekto budík na predaj? Palo 00421 905439069    [Palo]   28.12.2014
Zobrazeno 10 z celkem 803 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (803) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Pasak Boolgar


 Urentne zhanam katalog nahradnych dielov a kde sa daju nahradne diely kupit na sasak bolgar    [jan]   30.10.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  nekde jsem mel CD ale ted ho momentalne nemohu najit když date kontakt tak vam poslu adresu na kterou jsem jedno CD posilal    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.01.2015
Odpověď  na bolgar by mali bytdiely byvale JRD-šurice za Filakovom mali ich vela,obrabali 1200Ha Vinic.Stredisko oproti žel.stanice!Treba vediet trocha madarsky!    [palo]   12.01.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Dobrý den,
Chtěl bych Vás poprosit, zda by mi někdo nepomohl s identifikací tohoto vleku. Kdyby někdo věděl, byl bych vděčný. Pokud by měl někdo představu, mohu poslat více foto.


 Nápravy jsou hranatého profilu z plného materiálu. Brzdy jsou pouze na zadní nápravě. Rozměry pneumatik, z kterými jsem to koupil byly vzadu 7,50 – 20 a vpředu 6,50 – 20. Kola jsou na nápravy přidělány pěti šrouby, pravděpodobně stejné rozteče jako na české BSS 3,5 tuně. Nápravy jsou připevněny za listová péra, obsahují 10 listů, relativně tuhá, vyzkoušená nosnost, až 7 tun. Zatáčení je řešeno točnou, která se skládá z obruče a jako protikus slouží dřevěné špalíky umístěny na čtyřech místech. Uprostřed je silný šroub, který drží obě části točny u sebe a funguje jako tažný a spojující člen přední nápravy s rámem. Rám se skládá z klasického hutního U-profilu, na kterém jsou odlité nápisy KLADNO 10d. Podlaha je potom řešena pomocí příčně položených prken. Pravděpodobně později, někdo umístil na prkna plech. Ještě dodat, že se často vyskytují dřevěné materiály (točna, držáky vzduchojemu). Oj je relativně krátká, nevím, jestli je původní. V přední části korby, v čelním plechu jsou umístěny na obou krajích korby kulatá oka řetězu, možná sloužila pro upevnění pojistných řetězů pro připojení, jako se užívali na autovlekách BSS. Ještě dodám, že rozměry korby měřené na prknech jsou 3,95 x 1,8 m a je to klasický nesklápěcí valníkový vlek.    [ackar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  je tostara 5-tunka,nekere mali membranove brzdy.Tahalsom podobnu na jzd Slany zlonice    [palo49@azet.sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,podařilo se zjistit typové označení toho vleku? Já mám taky takový ,ale je to sklápěčka,taky má tu podlahu dřevěnou s plechem.Podle mne by to mohl být stejný typ.I brzdy jsou jen na zadní nápravu.
Děkuji za každou informaci,jak tento vlek nějak zlegalizovat do provozu,pokud to jde.
lada    [lada.999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto    [ackar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  6.foto    [ackar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  5.foto    [ackar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  4.foto    [ackar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  3.foto    [ackar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  2.foto    [ackar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Traktor Svoboda 12


 Dobrý den! Prosím vás kolegové veteránisti o odhad reálné ceny traktoru Svoboda 12 r.v. +-1939-1945. Traktor má původní řízení a blatníky. Jediný neoriginální díl je schránka na nářadí zakrývající převod řízení. Motor je po výbrusu, klika přebroušena. Jako ND je nepoužitá klikovka, ojnice a hlava, která ovšem potřebuje opravu. Případný prodej není z důvodu financí, jen pro něj není využití a čas. Jaká je reálná cena?
Děkuji.    [M.T.Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den, já bych traktor Svoboda koupil, ale také nevím cenu. Jestli už cenu znáte tak napište. Platím hotově. Brož    [Josef Brož]   06.01.2015
Odpověď  Děkuji všem za informace a ještě prosím Vás,jaká je přibližně současná cena tohoto stroje,je plně pojízdný před renovací.Děkuji.    [Tom]   07.10.2014
Odpověď  Volant Škoda 100.    [Jarin]   06.10.2014
Odpověď  ještě bych chtěla dodat,že volant asi bude mírně upravený a není původní,zřejmě z auta,ten původní byl víc nakloněný    [H. ]   06.10.2014
Odpověď  dobrý večer, domnívám se ,že jde o původní nápravu,ale pozdější typ traktoru,asi poválečný,doma jsem měl traktor sice s nepůvodním motorem,ale tou samou nápravou,jako je na obrázku,takže asi bude původní    [Helena]   06.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další    [Tom]   05.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den,mohu Vás požádat o informaci ohledně přední nápravy na historickém traktoru Svoboda 12,jestli se jedná o originál a nebo o nějaký mezityp,dále se mi jedná o řízení,zda-li je originál,nebo to je předěláno na ůplně jiné. viz : foto.Předen děkuji za ohlasy.    [Tom]   05.10.2014
Odpověď  sháním vahadla a vstřikovač na svobodu 12    [libochovice]   17.05.2013
Odpověď  sháním vahadla a vstřikovač na svobodu 12    [libochovice]   17.05.2013
Odpověď  http://stroje.bazos.cz/in zerat/20108094/Prodam-SVO BODA-10.php


zajímá mě váš názor,zda stav stroje odpovídá požadované ceně,náprava,motor je asi původně 10 ?    [Josef Vošoust]   30.11.2012
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

slavia


 Dobrý den pánové.Viděl jste někdo takovýto motor slavia?Víte někdo něco o něm?    [slava]   09.06.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím. Pane Artur, díky za zajímavé informace ohledně datace výroby jednotlivých modelů slávií. Můžete to nějak doložit nebo je to jen výstřel do tmy? Dále by mě zajímalo, zda Paříkové své motory číslovali od čísla 1. Mnozí z výrobců totiž z reklamních důvodů číslovali např. od čísla 101...
Díky    [ViťaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2015
Odpověď  Slavia začaly vyrabať v toku 1919 !!!A prve dieslova v roku 1921!!    [artur]   31.12.2014
Odpověď  budte zdrávi přátelé a fandové těchto krásných muzejních kousků názvem Slavia at se jedná o benzin nebo diesel.mám doma pár kousků něco plně funkční,neco v rekonstrukci a rád bych se seznámil s lidmi co mají stejnou zálibu.milanlang@email.cz    [milanlang]   15.12.2014
Odpověď  Paříkové začali vyrábět první motory v roce 1923 nebo 1926, pozděj určitě ne!!Tahle je pravděpodobně z počátků výroby, možná prototyp.Motory kolem výrobního čísla 1000 už mají klasickou sláviáckou konstrukci.    [Viťa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.07.2010
Odpověď  Dobrý den.Děkuji.S toho tedy plyne že všechny slávie by byly vyrobeny až po roce 1933 a to se mi zdá příliš velký letopočet.
Mohu Vás pane Vocásek poprosit o kontakt na Vás?
Děkuji    [rosta]   27.07.2010
Odpověď  ano,zcela určitě,můj prapradědeček-bývalý dílovedoucí oddělení montáže motorů fy Slavia Josef Hladký byl osobně přítomen výrobě vašeho motoru a má jej zdokumentovaný ve svých poznámkách,vyrobilo se pouze 6ks tohoto typu,než došlo ke zjednodušení celé konstrukce    [Vnislav Vocásek,Otrokovice]   26.07.2010
Odpověď  Dobrý den.Myslíte si že by se opravdu mohlo jednat o rok 1933?
Děkuji    [rosta]   26.07.2010
Odpověď  a proč by chodil zrovna na toto forum? ten má určitě jiné starosti než tady plkat o starejch mašinách...,už jednou tu bylo,že tu byl pravnuk Václava Svobody z Kosmonos,ale spíš to vypadalo,že se někdo pod falešným jménem snaží získat nějaké informace a dokumenty.dneska se nedá věřit nikomu,ani sobě.    [p.Chytrý]   22.07.2010
Odpověď  proč si pane Chytrý myslíte že si někdo dčlá prdelky potomek pana Paříka existuje je to Ing, jaroslav Michael Pařík z Napajedel staci si dat jeho jmeno do vyhladavace    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.07.2010
Odpověď  Mohu Vás poprosit o nějaký kontakt na Vás pane Pařík.
Děkuji    [rosta]   21.07.2010
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (42) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

SLAVIA 1d80 prosím o pomoc


 zdravím zde všechny přítomné nadšence a fandy mám takový problém co se týče mého motoru 1d80,byl dlouze uložen v garáži ted jak jsem sestavil traktůrek tak jsem jej použil již má přírubu s starterem na autobaterii z mé feldy ho nennatočím jen se převalí a nic,startér je v pořádku vyčištěn a funkční,předvstřik paliva je též správný rysky na čerpadle v okýnku s ryskou na setrváku se kryjí jinak když dám doutnáktak chytne až tak na 8 pokus apak frčí jak dábel nevím co ajak jestli to tyto motory dělaly nevím,jinak tryska krásně práší je seřízena na tlakové stolici dle manuálu absolutně nevím co ajak!předem všem děkuji za rady a tipy!zdeněk    [zdeněk c.Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  no neco podobného mě napadlo hned zítra lezu na pudu omrknut bedny s starterama!!!!    [zdeněk]   28.12.2014
Odpověď  no môžeš mať aj s reduktorom, bez problému kúpiš, treba pýtať na TAZ 1500 alebo Š1203    [jano]   28.12.2014
Odpověď  zdarvim tu všechny tak jen chci říci že po seřízení předvstřiku paliva a srovnání rysek chytne na druhé otočoní pomocí popruhu,jen se chci zeptat zda-li by se dal nahradit původní 2uhlíkový starter který je tam za nějaký silnější popř z čeho???na tento 2uhlíkový startér to nechce vůbec točit jen se protočí a nerozvrtí to správně motor strtér byl rozebrán proměřen složen ale ne a ne slavii roztočit již sem to vzdal a strtuji pomocí popruhu a doutnáku díky moc všem za rady!    [zdeněk]   28.12.2014
Odpověď  zdravím vás tak díky všem za rau dnes sem to seřídil a na druhé otočení se navrtěl jak bez doutnáku a žhavení a oleje super,zítra bych to chtěl skusit přes auto baterku na starter tak doufám že ted už se to protočí!!!!    [zdeněk]   12.12.2014
Odpověď  když to maš o 2 mm posunutý tak co špekuluješ jednoduše zdvihátko zkrat o ty 2 mm a vyzkoušej zpátky to mužeš dát vždycky    [Honza]   11.12.2014
Odpověď  jednoduch rada: místo doutnáku vstřikni na píst malé množství řídkého oleje
a motor protoč třeba jen rukou. Píst se utěsní a motor naskočí i v silném
mrazu. Je to odzkoušené, taky jsem tento problém měl. tak ahoj.    [ Josef Raus]   11.12.2014
Odpověď  jednoduch rada: místo doutnáku vstřikni na píst malé množství řídkého oleje
a motor protoč třeba jen rukou. Píst se utěsní a motor naskočí i v silném
mrazu. Je to odzkoušené, taky jsem tento problém měl. tak ahoj.    [ Josef Raus]   11.12.2014
Odpověď  zdravím chlapi tak se omlouvám ale ještě jednou jsem to všechno procházel ryska na setrváku s ryskouv okýnku v rovině a na čerpadle ryska šoupátka je ccao2mm výš než ryska na těle čerpadla takže to bude asi chtít seřídit přesně na rysky že jo?přidat podložky pod čerpadlo a nebo povolit ten šroub co je pod čerpadlem?????    [zdeněk]   11.12.2014
Odpověď  dobrý den
kdysi mne to zlobilo obdobně a bylo nutné sestavit znovu čerpadlo
zdraví jirka    [stihl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2014
Odpověď  pred mnohými desaťročiami som dal nastaviť trisku podľa manuálu. Mechanik povedal. že to predtým nemohlo štartovať, lebo tlak bol okolo 65atm. No po nastavení to už natočiť nešlo až do doby, lež som tlak zásadne neznížil.    [jano]   10.12.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Slavia 3 hp - první start,ovládání karburátoru


 Zakoupil jsem Slavii 3hp výr.č. 13946 ,sháním informaci jak se správně zachází s karburátorem při startování a za chodu ,nemam žádnou zkušenost se stabiláky.Na co si dát pozor při demontáži karburátoru pro vyčištění.Dále jsou na boku válce jakési mazničky,k čemu prosim jsou.Jaký olej dát do motoru?Jak je asi tento motor starý?Jiskru hází.diky za odpovědi.Jirka    [jirkab69Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [asdfg]   27.12.2014
Odpověď  souhlas, jen na to mazání ventilů se doporučoval petrolej, resp. na sací to bylo jedno, ale na výfukový petrolka    [asdfg]   27.12.2014
Odpověď  Před nastartováním motoru se otevře kohout na nádrži a hladina benzinu v plovákové komoře stopne tak, že zvedne plovák společně s jehlou. Zmáčknutím na jehlu musí jehla povystoupit. Štelovací kolečko se otočí na č. 2 oproti západce a přivře se přívod vzduchu asi na poloviční štěrbiny. Po nastartování motoru se zcela otevře přívod vzduchu a štelovací kolečko se otočí asi na 1(aby motor nekouřil a šel rovnoměrně).
Pro čištění platí následující:odšroubuje se víčko plovákové komory, vyndá se závlačka z jehly, která drží plovák. Pro vyndání jehly je nutné odšroubovat šroubení přívodu paliva.Jehla pak vypadne. Aby jehla těsnila, je potřeba vyčistit dosedací plochy. Po vyčištění je potřeba zase jehlu nasadit zespoda a po nasazení plováku zajistit závlačkou.
Mazničky z boku válce slouží k mazání dříků ventilů. Je nutné občas opatrně vytáhnout, aby neprasklo pérko, a nakapat olej. Olej stačí obyčejný motorový. Motor pochází z období okolo poloviny 30. let. Přesněji nevím, je to jen odhad.    [Jan Pichlík]   27.12.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Zdravím kolegy, přivezl jsem si docela pěkný stabilák "Slavia 4 - 5.5". Bohužel však nemá setrváky a řemenici. Taky jsou rozbitá zadní kola. Jinak dost zachovalý. Nemáte někdo setrváky a řemenici na prodej?    [AradRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.06.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  všude kolem nás lejou 1kG/100 kč takže 120kg setrvák vychází na 12.000,- kč    [asdfg]   22.12.2014
Odpověď  Jasně, dnes není problém něco vyrobit, nebo odlít. Chtěl jsem odlít setrvačník o váze 120kg. S formou, to vyjde asi na 40 tisíc. No, neberte to za ty peníze.    [Honza]   22.12.2014
Odpověď  Dobrý večer,
pokud stále sháníte setrváky na tu Slavii, byly by zde jedny na prodej:
http://stroje.bazos.cz/inzerat/42506095/Slavia-5hp .php    [Jan Pichlík]   21.12.2014
Odpověď  Stačí zajít do některé slévárny. Když si sebou vezmete předlohu, tak ji můžou zaformovat a udělat podle ní ornamenty nové. Tohle je na stabiláku jedna z nejméně náročných součástek. Není potřeba nic umět, stačí to tam odnést :-)    [QNX] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2008
Odpověď  Jestli to umíte,rád se na Vás obrátím.Když se chce,tak není problém skoro nic.    [pan Karkulka]   20.06.2008
Odpověď  Ten ornament by snad šel odlít, ne? To by nemusel být tak velký problém.    [AradRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2008
Odpověď  Nejcennější na Vašem motoru je ten ornament na chladiči-odlévaná hruška zpevňující stříšku.,který většinou nějaký umělec vylámal,asi,aby mu nevadil při nalévání vody.Dal bych za něj nevímco...    [Lukouš alias Soudružka Škopková]   12.06.2008
Odpověď  QNX-
Moc rád bych ten chladič- odkud jste? Napište mi prosím mail. Díky.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.06.2008
Odpověď  měl bych setrvačníky ze Slavie diesel 5HP , řemenici a kompletní podvozek včetně chladiče (možná ještě pár dalších dílů). Pokud máš zájem, tak dej vědět.    [QNX] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Petře Kropáčku ml. prosím Tě zeptej se na to kolegy. Potřeboval bych i řemenici. Našel jsem fotku asi toho samého motoru a jde na něm tak trochu okouknot ty setrváky. Jinak ten motor co mám je v relativně dobrém stavu. Je tam čerpadlo, splynovač a zapalování, které hází jiskru.    [AradRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2008
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zodpovězené téma  Nabízím zdarma naskenovanou technickou příručku pro traktorbagr
BĚLORUS.Příručka je originál v ruském jazyce.Přivítám informace
o motorobotech M-6 s motorem Slavia diesel 1D80,a o PF-62.
(Servisní příručky,fota,návody k obsluze.)Všem předem děkuji.    [Luděk]   29.12.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 65 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  dobry den velice rad by sehnal nekde prirucku a a navod k pudni frezi .janka.mam ji doma a renovujemeji s kamaradem a nektere vewci nam tam nesedi takze us kdysi nekdo delal upravy potrebujeme fotkky nebo planky o stavbe teto frezi. predem dekuji a odmenim se    [gvardas]   12.07.2014
Odpověď  napina se zvednutim ramene a podrzenim az tlak utika prepoustecim ventilem tim se dostane ten prepousteny tlak do pistnic otoce a vysponuje retez    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.06.2014
Odpověď  dobrý den nevíte někdo jak se napíná řetěz otoče ?    [Honza]   29.06.2014
Odpověď  Mám stejný problém jako ostatní. Mám stroj z 65 roku a hledám k němu nějakou literaturu. Pokud mohu poprosit o zaslání příručky. Děkuji Mišák    [Mišák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.06.2014
Odpověď  Dobrý den, zakoupil jsem traktorbagr Běloruls leč bez jaké koliv dokumentace. Mohl by jste mi někdo prosim zaslat návod k obsluze nebo nějaký odkaz, kde bych se obešel? děkuji Semrád semraond@centrum.cz    [Semrád]   13.03.2014
Odpověď  Dobrý den, také jsme zakoupili traktobagr bělorus a nějak se v něm nevyznáme. Mohl by jste nám prosím zaslat manuál pokud možno v českém jazyce. Děkuji Svobodová IlonaKar@centrum.cz    [Svobodová]   22.02.2014
Odpověď  Dobrý den.
Jestli je mož,tak vám budu vděčnýné zaslat příručku na bělorus.
email:salus.j@email.cz.Předem moc děkuji Salus    [salus]   02.12.2013
Odpověď  Dobrý den, rád bych někde sehnal technickou příručku pro traktorbagr
BĚLORUS. Předem děkuji za pomoc.    [Rudolf ]   20.08.2013
Odpověď  Dobrý den. Prosím o zaslání příručky na traktorbagr Bělorus.Jestli to bude rusky mi nevadí. ale raději v češtině.Předem děkuji Jirka    [Jirka]   01.07.2013
Odpověď  Dobrý den!Sháním příručku na Bělorusa-SPĚCHÁ předem děkuji za info,tel:725 684 379    [Lubomír]   13.05.2013
Zobrazeno 10 z celkem 65 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (65) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor lorenz EA 4HP


 Mám motor lorenz výrobní číslo 2899310. Je bez karburátoru, neví někdo kde se dá sehnat? Nedá se tam namontovat karburátor z něčeho jiného, já jen vím že původní má být Solex. Taky bych byl rád za kopiji manuálu nebo nějaké příručky. Dik za odpovědi.    [9jendaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Během Vánoc zašlu.    [Jan Pichlík]   13.12.2014
Odpověď  Priatelia, kamarati, ak budete posielat manual k tomuto motoru myslite prosim aj na mna a poslite mi kopiu, podarilo sa mi zachranit takyto motor, vyroba uz po znarodneni cize asi jeden z poslednych vyrobenych kusov. Dakujem    [matoRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.12.2014
Odpověď  K motoru Lorenz typ EA mám originální návod na používání.    [Jan Pichlik]   02.12.2014
Odpověď  Dobrý den,
repliku karburátoru vyrábí pan Růžička viz odkaz:
http://www.stabilni-motory.wz.cz/prodej.html
Kopii příručky prodává p. Dědek:Ing.Bohumil Dědek, tel: 723 159 350.    [Jan PichlíkRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.09.2014
Odpověď  Vhodný karburátor vyberte podle difuzoru toho původního,tak aby se jejich průměry příliš nelišily.Pokud to byl systém solex s korekcí směsi vzdušníkem,zvolte opět stejný systém,nebo jikov,který je prakticky stejný.Použít můžete klapkový nebo i šoupátkový karburátor.V druhém případě bude asi trochu složitější napojení regulátoru.Poloha plovákovky nehraje roli,pokud tam karburátor vleze.Asi bude třeba udělat redukční přírubu pro napojení na motor.Správný chod motoru dolaďte bohatostí volnoběhu a velikostí hl. trysky a hl. vzdušníku.Jednodušší je vzít karburátor např. z nějaké elektrocentrály,pro snažší připojení regulátoru.    [Tomáš S.]   05.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den,jsem šťastným majitelem tohoto motoru. Taky sháním příručku a původní karburátor jsem ješte nikde nabízet bohužel neviděl. Pokud by jste ho rozchodil na jiný, tak mi dejte vědět, protože ten můj karburátor se co nevidět rozpadne. Přeji hodně štěstí.    [KonecRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.06.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Parní oračky v Čechách


 Ahoj rád bych založil téma, ve kterém by jsme se dozvěděli něco o parních oračkách v českých zemích. Narazil jsem na několik fotek a zajímalo by mě jestli jsou ještě nějaké další. A jaká je jejich historie, nebo současnost a také
technické parametry
První fotku co jsem našel je z muzea v Čáslavi, kde mají celou soupravu (dvě oračky a pluh)    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  pan mach prodal oračku kolem roku 2000,a prodal tam 2ks,prodal nekolik parnich lokomotiv atd...    [jojo]   18.11.2014
Odpověď  Laurine ty to píšeš jako kdyby jí pan mach prodal naschvál! V té knižní verzi to může být trochu dobarveno. ale nesedí mi jedna věc, ta oračka se objevila ve zdivočelé zemi což je od roku 86 docela hodně vzdáleno. takže ji pan Mach prodal již před rokem 89?    [Mirekku]   14.11.2014
Odpověď  A je možné tuhle oračku někde vidět? Nebo je nějaká veřejná fotka?    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2014
Odpověď  Jedna funkční oračka je v Mníšku pod Brdy u Martina Stárka, plus parní nákladní auto.
Jirka Mach renovoval oračku na Expo 86, pak ho tam soudruh nevzal, tak ji prodal. Jirka nádherně zrenovoval několik parních lokomotiv do muzeí.    [Laurin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2014
Odpověď  pan Škrna, stejně jako pan z Gotwaldova st, a spousty dalších něco vyvezli do kapitalistické ciziny. Tím ta vozidla zachránili před zprasením člověků, co chtěli jezdit a nové vozidlo bylo nedostupné. Potkal jsem pána, co vyhodil do sběru kompresorového mercedesa. Důvod - žralo to a hlavně budilo pozornost orgánů. A opravovat takové stroje? V podstatě nesmyl. Nebyly díly ani na běžná vozidla. Sám jsem v roce 1992 koupil Nortona ES 2, který sem byl dovezen v roce 1959. Vidlice zalepené epoxidem, přeřezané závity, "sportovně" upravené blatníky a další zvěrstva. Myslím, že za poslední leta se toho dovezlo několikati víc, než se vyvezlo.    [mirek]   14.11.2014
Odpověď  Nejsem v obraze, ale čím se zviditelnil pan Škrna?    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2014
Odpověď  V oračkách mají přehled kluci z Vonwillerky v Žamberku. http://www.starestroje.cz/stroje.oracka.Fowler.php
http://www.ucimesepribehy.cz/stredni-pribehy/marti n-holota    [Mirek]   13.11.2014
Odpověď  Neděkujme nikomu kdo vyvezl historii. Nechtěl bych nikdy potkat např. pana škrnu z Písku.    [Fr]   13.11.2014
Odpověď  muzea v ČSSR nebyla schopna zaplatit slušný peníz. Je to rouhání, ale poděkujme všem, kteří dokázali veterány vyvést. Dnes se jich spousta vrací a přibývají veteráni, které jsme neznali.    [mirek]   13.11.2014
Odpověď  Jaroslava vypadá velice pěkně, jen je škoda, že u nás by byla klenotem jako jediná funkční v republice a tam kde je teď pouze jednou z mnoha. Když jsem se to dozvěděl, že je v zahraničí nemohl jsem pochopit, proč, když v té knize byla popisována s jakým nadšením jí pan Mach stavěl jaká to pro něj byla vytoužená věc. Pak nechápu proč jí tedy nenabídl nějakému muzeu v Čechách, nebo komukoliv odtud. Odpověď že pro peníze by mě taky napadla. Nevíte jestli pan Mach ještě žije?    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2014
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (33) 

 Strana 1/57 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 2.2.2014)
Nezodpovězené téma 

stabilní motor slávia


 dobry den provádím renovaci slávia disel 5HP a potřebuji nějaké rady poznatky budu rad za každé info popřípadě zaplatím .    [kecamisRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2015
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

ponukam hydraul čerpadla


 Hydraulicke čerpadlaBielorus,Cristal.Komplet Hydrauliku klopeni,lys,štep.klyn,aj za vymenu vstrek.čerpadlamajor3011,zamkysedla,ridi tek,bočny stojan na čž250    [palo49@azet.skRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2015
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

tachometr škoda100


 tacho z nahonom dobry stav aj vymenou za zamek sedla,riditek ,prip bočny stojan na čž250    [palo49@azet.skRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2015
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Vymenim čerpadlo,kupim majora3011


 vymenim vstrek. čerpadlo po G.O.z5745central mazani za major 3011klasik poG.O.len čestne a osobne najradšej sever.morava,slezko.kupim na nahr.dilyMajor 3011 aj bez motoru ponuknite    [palo49@azet.skRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2015
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Volant


 Zdravím kolegové, sháním se po informaci z čeho by mohl být tento volant. Napadl mne Zetor Super 50, ale má trochu jiný střed a nábu. Netušíte někdo z čeho by to mohlo být?
Děkuji za informace    [Petr ŠtefanRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

predvstrik


 Zdravim.Muze někdo poradit jak nastavit predvstrik u motoru belorus.    [Kamil]   16.01.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Škoda 1S110


 Zdravím všechny, měl bych dotaz jestli se někomu neválí doma setrvák a vstřikovací čerpadlo na stabilák Škoda 1S110, r.v. 1950 v Motor Union České Budějovice.
Kdyby někdo věděl kde by vyrobili těsnění pod hlavu budu rád, dík.    [J. Krahula]   02.01.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ZT300


 Pokud by někdo potřeboval, byl by k mání celý zadek k traktoru ZT300 údajně málo jetý, má ho jeden spolupracovník z práce, který ho dává pryč z důvodu stěhování . Pokud by měl někdo zájem tak dejte kontakt. Má i celý traktor ZT300 bez SPZ -červený.    [vet.]   06.12.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ID-80


 Dnes se mi podařilo sehnat motor slavia id-80 rok výroby 1965.Má to žhavící svíčku a dole je přidělaná železná deska u který nevím k čemu je určená.Můžete mi někdo poskytnout k tomuto motoru nějaké informace,Díky.    [Miroslav]   05.12.2014
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Karburátor Lorenz


 Dobrý večer,
mám dotaz ohledně karburátoru na Lorenze(slitina Zn a Al). Proč se u některých motorů 4 KS a výše montoval před krycí víčko sání hliníkový nástavek? K čemu sloužil? U typu 3 KS se nedával nikdy, ale u těch větších někdy ano, někdy zase nikoliv. Moje hypotéza je, že nástavek se montoval do výrobního čísla zhruba 22 000, později již nikoliv. Je to tak?
Druhá otázka je, proč některé karburátory mají štelovací kolečko bohatosti směsi a některé ne?
Díky za odpovědi.    [Jan Pichlik]   27.11.2014
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Traktor SLAVIE.


 Můžete mi někdo identifikovat typ tohoto traktoru a motorem Slavia. Mšl by to být 1S100K, ale nevím jestli je to původní vzhled.    [oldtimer13] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Remar - Jára


 Má někdo v původních barvách ? Jak je přidělaná nádrž chlazení k podvozku ?    [js]   25.10.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Remar - Jára


 Máte někdo motor s původními barvami , linkami , nápisy . Jak je přidělaná nádrž chlazení k rámu ? Děkuji info@sstork.com    [js]   21.10.2014
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Claas Mercur


 Nazdár koupil sem kompletně zgenerálkovaný Claas Mercur i s kabinou a klimatizací ketrá tam je dodělávána.Potřeboval bych poradit jaká je spotřeba nafty na 1ha a a jak dlouho s ním budu cca hektar síct.    [Pepa1717Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

PORSCHE JUNIOR 108


 Zdravím.Renovuji traktor Porsche Junior a chybí mi vzduchový filtr a výfuk.Pokud by ho mohl někdo nabídnout,nebo jakoli poradit,předem děkuji Petr    [Petr]   16.09.2014
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Lorenz 5 KS


 Sháním setrvák k řemenici, řemenici a víko bloku stabilního motoru Lorenz 5 KS. Za případné info předem děkuji.    [Jan PichlíkRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.09.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Předstih


 Objevil jsem dneska malou vůli na klice,může to mít vliv na seštelování předstihu?Nedaří se mi zbavit silného kouření do běla a ne a ne to dostat do otáček.Kompresi to má velmi slušnou a startování jde na první natočení.Mám to teprve krátce tak nevím.    [Miroslav]   13.08.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma  Zdravim vsechny muzete mi poradit jake palivove filtry,hlavne jake maji oznaceni,na claas europu z roku 61    [drak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.07.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Claas Columbus řemeny a příručka


 Zdravím potřebu ji rozměr klínáku na claas colombus od motoru k mlatičce jsou tam 4 ks    [mara34561] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.07.2014
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Táhla ramen hydrauliky.


 Zdravím, chtěl jsem poprosit zda někdo z vás neví z čeho jsou tyto "táhla" ramen hydrauliky na fotkách?? Za informace děkuji.    [Miroslav Lorenc] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Motor škoda 2S 110 diesel


 Ahoj Lidičky. Kamarád má v kůlně motor škoda 2S 110, funkční. Myslíte že by byl o něj ještě zájem a jakou by měl začít s prodejní cenou?    [Mipro]   13.03.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

SLAVIA 1S100K


 zdravím tu všechny mám doma slavii 1s100k,motor je plně funkčnía zatím ještě na plkači,není originální výfuk,a nádrž je promáčklá,a není originální chladič,jinak plně funkční je na prodej bud jako celý nebo možná i na díly,ale raději bych jako celý naráz.více info na tel-737776111    [zdeněk c.Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kdo pomůže sehnat zapalovací cívku na motor BD-1S68-A-Tov.zn.06 rok. výr.1962 závod KAPLICE Děkuji


 zapalování    [Fanda]   09.02.2014
   Přidat odpověď 

 Strana 1/57 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006