MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 258579 příspěvků |5690 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 49 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a ostatní zemědělská tec 28.3.2015 15:17  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Renovácia traktora Škoda 30, r.v.: 1946 s kabínou   15.01.2012 / 268
    Zdravím milovníky Traktoru Škoda 30. Jeden právě ze švagrem renovujeme....   18.02.2007 / 139
    Dobrý den,
chtěl bych oslovit všechny majitele Škody Š-30, rýsuje....
   07.12.2007 / 134
    Nazdar chlapi. Nevíte co je tohle za stroj???....   01.09.2008 / 86
    Nemáte někdo zájem o čerpadla ze SLAVIE....   15.09.2008 / 83
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 852      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 20 / 203      Příspěvků Příspěvků: 7575
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/57 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Renovácia traktora Škoda 30, r.v.: 1946 s kabínou


 Ahojte, po zakupení uz "mojej druhej Škody 30" sa chcem s vami podelit o par fotiek, ktore som urobil popri praci. Zatial som len v štádiu rozoberania, oprav a čistenia dielov. K traktoru bola aj kabína ktorá bude taktiez potrebovat vela času. Velmi by som ocenil keby ste mi niekto vedel poradit ako bola kabina povodne k traktoru montovana. Pripadne pošlite fotky ak mate skodu 30 s kabinou ako su riešene uchyty kabiny na vašom stroji. pavlis.ma@gmail.com    [MartinkoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 268 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  zdrvaim akurat davam vyrabat loziska na kluku a ojnice ma este niekto zaujem ??ak ano piste na mail had1@post.sk je to ale kurna draha zalezitost....    [tomas]   27.03.2015
Odpověď  Tak jsem před dvěma týdny koupil origo kabinu, tak se mi snad přes zimu podaří opravit a dát do laku...:)    [Fanda]   05.11.2014
Odpověď  ani slovo "neprehrabnu" nieje moc spisovné Janci :) ak sa chceš baviť o gramatike použi túto adresu http://www.milujemeslovencinu.sk/jazykove-okienko
tam sa tiež dajú vkladať príspevky "budú k téme" a aspoň sa nebude v tejto téme zaberať zbytočné miesto. Preto Vás chcem poprosiť aby ste sa zdržali takýchto ... , nebaví ma to čítať.    [traktorista gramatik]   05.11.2014
Odpověď  Mozte sa prist pozriet, rad vam ju ukažem :)    [Janci]   28.08.2014
Odpověď  Ach tá gramatika.. Ked sme trhali stromy tak ju bud stavalo na zadné alebo hrabali kolesá. Samozrejme vy ste mali orebné kolesá tak kolesá neprehrabnu..    [Janci]   28.08.2014
Odpověď  Treba nabudúci rok príst s traktorom do Nitry aby sme si ten štebot vypočuli aj mi    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2014
Odpověď  Dnes som sa bol pozreť tiež na agrokomplex a obdivoval som všetky 3 škodovky ale videl som naštartovanú len jednu ked ste išli orať.. Zdalo sa mi že tá škodovka na orebných kolesách nemala výkon, akoby bolo ubrané na čerpadle. Tiež mám škodovku a také isté tahané pluhy s ktorými sa oralo, len majú asi trochu vačšie hlavy a v hlbokej orbe si moja škodovka len štebotala... Ale štart na benzín bol super, 1-2 pretočenia a už išla :) Tiež sa chystám niekedy to rozchodiť ale chýba mi palec, tak ho asi budem musiet vysustružiť..    [Janci]   23.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dnes som odviezol Skodu do Nitry na Traktorparadu ktora sa zacina zajtra na Agrokomplexe    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.08.2014
Odpověď  Martinko - děkuji. Vím o jednom traktoru a přemýšlím že ho koupím. Tak si dávám pozor abych nekoupil nějakého zbastleného. Je prosím někde vyraženo i výrobní číslo?
Sháněl jsem Zetor 25A nebo 15, ale nedaří se mi. Náhodou jsem nalezl jednu Škodu 30. Fotky mi můžeš poslat klidně na mail pod jménem.
Díky Pepa    [Pepa]   06.05.2014
Odpověď  Vyrobny stitok je pripevneny styrimi nitmi pred rucnou brzdou, ak ho mas hladat ho nemusis jednoducho ho uvidis. Pozri si foto cislo 4 tam je viditelny    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2014
Zobrazeno 10 z celkem 268 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (268) 
Zodpovězené téma  

Motor škoda 2S 110 diesel


 Ahoj Lidičky. Kamarád má v kůlně motor škoda 2S 110, funkční. Myslíte že by byl o něj ještě zájem a jakou by měl začít s prodejní cenou?    [Mipro]   13.03.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  zájem by byl pokud ten motor ještě existuje ?    [Michael]   25.03.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

ZT300


 Pokud by někdo potřeboval, byl by k mání celý zadek k traktoru ZT300 údajně málo jetý, má ho jeden spolupracovník z práce, který ho dává pryč z důvodu stěhování . Pokud by měl někdo zájem tak dejte kontakt. Má i celý traktor ZT300 bez SPZ -červený.    [vet.]   06.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  ten moj ma čislo 1000    [artur]   20.03.2015
Odpověď  měl bych zájem,o tento zadek,mám sice ZT 303 ale dalo by se to použít.díky za info.Vladimír Podzimek 602 618 492
mohlo by být i foto?    [vladimír podzimek]   21.02.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Nemáte někdo zájem o čerpadla ze SLAVIE    [jaroš]   15.09.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 83 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  měl bych zájem o čerpadlo na 1d80    [ylloo]   17.03.2015
Odpověď  Surne potrebujem čerpadlo na naftový motor SLAVIA 1D8O,nové.    [Dragošek]   22.09.2014
Odpověď  Pokud je v pořádku,tak bych zájem měl.Jaká je cena? Nemáte náhodou vstřikovací trysky? Ty bych taky potřeboval.    [Miroslav]   13.08.2014
Odpověď  DOBRY DEN MEL BYCH ZAJEM O ČERPADLO NA SLAVII 1 D 80    [ MARTIN SULC]   08.07.2014
Odpověď  Jo, dobře jsem odvzdušnil, pak seřídil souběh obou čerpadel na stejnou dávku nafty - poslechem válců a pohybem plynu, no a už to běží perfektně.
Díky za radu.    [Jeníček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2014
Odpověď  treba ho odvzdušniť, čiže zhora rozmontovať a nadlahčiťventítek, čo je tam schovaný    [jano-sered]   03.06.2014
Odpověď  Ahoj mechanici. Jedno čerpadlo na Slávii 2S100K mi nefunguje - netlačí naftu do trysky. Poradí měkdo, kde může být chyba ? Díky.    [Jeníček]   26.05.2014
Odpověď  dobry den a cerpadlo na slaviu jednovalec 7kw?    [patrik]   15.11.2013
Odpověď  Schanim to cerpadlo nutne.    [gary]   03.03.2013
Odpověď  mam velkej 607211196    [Jakub]   25.02.2013
Zobrazeno 10 z celkem 83 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (83) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  PĚKNÝ DEN,NEVLASTNÍTE ČI NEVÍTE KDO VLASTNÍ TAKOVÝTO MOTOR ANT.DOBRÝ ML.BOLESLAV 5-6HP DIESEL. TENTO JE VYSTAVEN V NZM ČÁSLAV.VLASTNÍM NEŮPLNÝ MOTOR, A HLEDÁM MAJITELE DALŠÍHO KE KONZULTACI.    [ZDENĚK]   01.03.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  PĚKNÝ DEN, VZPOMÍNÁM 110mm , zdvih si nepamatuji.    [ZDENĚK]   17.03.2015
Odpověď  Jaké je vrtání toho Dobrého 6 HP?    [Jan Pichlík]   16.03.2015
Odpověď  Pěkný den, Nemáte někdo níže zminovanou slavii diesell typu IV ? s originální tryskou. Nebo jen už nefunkční . ty původní otvory na trysce jsou zaslepeny a vyvrtány nové....    [ZDENĚK]   13.03.2015
Odpověď  Jak jste změnil úhel rozstřiku převrtal díry ?    [js]   13.03.2015
Odpověď  PĚKNÝ DEN,JSEM AUTOR PUVODNÍHO DOTAZU. MOTOR JIŽ MÁM KOMPLET V CHODU. CO SE TÝČE TRYSKY TA JE UPRAVENA Z 60S530 . VYROBIL JSEM Z NÍ 160S350. JEŠTĚ MĚ ZBÝVÁ DODĚLAT PODVOZEK+ČEPADLO CHLAZENÍ.    [ZDENĚK]   12.03.2015
Odpověď  to určitě ano, ale s tou komůrkou to až tak pravda neni. ten vstřik má ůhel rozstřiku u Dobrého je defacto 180 stupňů a stříká jen ve směru nad střed pístu, takže pokud nebudem řešit šíření teploty od místa prvního vzplanutí k místu nejvzdálenějšímu, myslím, že píst je ohřejvan vcelku stejnoměrně. V tom vlákně o té slávii s přímým vstřikem - pokud někdo použije trysku 90 nebo 60 stupňů, jak tam píše, stříká naftu opravdu na píst, místo do volného prostoru a pak to opravdu kouří, protože se nafta nemá na své dráze půl centimetru než dorazí k pístu čas se promíchat se vzduchem. Nevím, co tam patřilo za trysku původně, nebo jestli to Paříci neřešili a strkali tam trysky s tim malým úhlem normálně. Nechcete to probrat v mejlu ?    [asdfgh]   04.03.2015
Odpověď  Vstřik bylo lepší umístit doprostřed, protože rozstřik paliva u okraje válce způsoboval přehřívání pístu a ten se pak mohl snadněji zadřít.
Druhým problémem je, že motor postrádá komůrku pro zapálení paliva. Zapalování v prostoru celého válce způsobovalo silné kouření motoru. Proto Slavia změnila konstrukci na hlavu s komůrkou. To ale Dobrý již nestihl, protože za války vyrábět motory nesměl(nebo jen ve velmi omezené míře) a než se stačil vzpamatovat, byl po roce 1945 znárodněn. Byl to vlastně jediný diesel typ od Antonína Dobrého. Konstrukce se však nápadně podobá Slavii diesel typ IV.    [Jan Pichlík]   04.03.2015
Odpověď  Posílám odkaz o Slavii s přímým vstřikem, kde v posledním příspěvku je to shrnuto.
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=107&idtop=139616
Konstrukce na tu dobu nebyla tak špatná, ale samozřejmě vývoj šel trochu jinudy. Nebo v čem spatřujete tak velkou nedokonalost?    [Jan Pichlík]   03.03.2015
Odpověď  vstřiků umístěných mimo střed hlavy je poměrně hodně, proč myslíte, že u tak nedokanalého stroje by lépe umístěný vstřik něco vylepšil ? vzhledem k tomu, že má směrovaný rostřik nad střed spalovacího prostoru, myslím, že to není špatné řešení, tedy pokud to nebudem srovnávat se spalovacími prostory a technologiemi o 60 let mladšími    [asdfgh]   03.03.2015
Odpověď  Aha, díky. Mně chybí celý vstřik, motor kdysi někdo rozebral kvůli opravě, ale už ho nedal dohromady. Pravděpodobně se zadřel. Stejně to umístění vstřiku na kraj hlavy nebylo moc dokonalé.    [Jan Pichlík]   03.03.2015
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím všechny příznivce starých kombajnů claas.Vlastním kombajn claas mercur z roku 1967. Napište jestli máte někdo zkušenosti s těmahle starýma kombajnama claasama.    [Petr]   06.01.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 804 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím. Našel jsem doma náhodou pastorek z náhonu předního kola na claas mercur. Takový to malý ozubený kolečko co je na konci poloosy u kola. Kombajn už nemám tak je mi to k ničemu, měl jsem ho jako náhradní protože mi na jedné straně praskl tak jsem pak měl do zásoby ještě náhradní kdyby praskl i na druhé straně. Kdyby jste ho někdo chtěli tak pošlu klidně na dobírku, kdyžtak mě kontaktujte na mail: velitel3@mail.cz a na ceně se dohodnem.    [Petr]   16.03.2015
Odpověď  tak asi par z nás neví že se to dá mazat    [jardeas]   14.01.2015
Odpověď  děkuji za odpověd, když jsi dám inzerát a je teda zamluvenej tak proč to tam stále máš na očích nechápu také lidy    [dastin5Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2015
Odpověď  dastin5, kombajn mám už zamluvenej a majitel je na dovolený    [jardas]   14.01.2015
Odpověď  tady se nekdy dostat odpovědi muže trvat i nekolik let    [dastin5Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2015
Odpověď  ahoj odkud jsi stím kombajnem    [dastin5Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  a poslední    [lupik84Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  další foto    [lupik84Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Dobrý den, prodám celý kombajn, stav je na fotkách. Má ulomený držák motoru, jinak by měl být OK. Před prasknutím držáku v srpnu 2014 kombajnoval na jedničku. Cena je 20.000 Kč. Sleva možná při brzkém odvozu. Tel.: 724579522, mail: lupik84@gmail.com    [lupik84Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2015
Odpověď  Dobrý den,
mám na prodej benzinový motor z columbuse. Cena 5000,- Při rychlém jednání sleva.

Dále se chci zeptat jestli nemá někdo kompletní náhradní řetěz do výtahu.

Děkuji Žižka 776 56 35 85    [Jardas]   04.01.2015
Zobrazeno 10 z celkem 804 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (804) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Neznámý stabilní motor


 Dobrý den, nezná nekdo tento malý stabilní motor? Děkuji jarda    [Jaroslav Kafka]   02.06.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nevím jestli je to co platné (tento příspěvek je už staršího data), ale mám dojem že se jedna o výrobu Remar Písek.    [Filip]   15.03.2015
Odpověď  Tak jsem stále nic moc o tomto motoru nezjistil, jen to zapalování Bosch je prý vyrobené kolem roku 1910..pomalu se pracuje na zprovoznění..    [Jarda]   05.08.2012
Odpověď  tak to bohužel nevím,ale stejný motor je na veteranu.cz k prodeji, vypadá trochu jako Šmolík Příbram, ten byl ale vzduchem chlazený ,na burze v Chotusicích byl tento motor k mání za 40 tisíc, jde o moc vzácný kus    [Pepíno]   04.06.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

poctivá renovace stabiláku lorenz


 na motoru je započata renovace,vše je odborně opískováno a nyní se rozhoduji o barvách    [petr j]   10.11.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 37 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den
Našel jsem ve stodole stabilní motor Lorenz 3hp, je docela v dobrém stavu a chtěl bych ho rozjet.At dělá radost. Nenašel by se někdo v okolí Karviné kdo tomu rozumí, ja na historickou techniku nemám talent.Děkuji Roman    [Roman]   05.03.2015
Odpověď  hezká práce.    [Honza]   21.02.2012
Odpověď  Dle mého názoru je vždy nutné určit hranici, kdy renovovat a kdy zachovat původní patinu stroje se vším všudy. Já osobně se vždy snažím o to druhé. Stran pískování je to především o osobě člověka, který pískuje. Pískováním se dá mnohé nenávratně zničit, ale je tím dosažena velmi kvalitní základna pro dálší renovaci. Vůbec špatné nejsou ani dráťáky, či hrncáky na karboflex. Myslím, že nejvíc škody je vždy napácháno lamelovým kotoučem, jelikož jsou jím do materiálu vybroušeny plošky.    [Roman]   14.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  já bych řekl, že pískování s rozumem určitě není na škodu. pokud nechám u stabiláku opískovat litinová kolečka, podvozek, třeba i setrvačníky, je to určitě kvalitněji připravený podklad pro další renovační práce, než po ručním drátěném kartáči nebo nedej bože lamelovým kotoučem rozbruskou. tady se ale řešilo něco jiného - viz fotky. pískovat neodstrojený motor s ložisky, klikovkou, válcem ,regulátorem.... muj názor je,že to už jsou ty slepičáky a stoletá vrstva prachu lepším řešením.
na detailu je krásně vidět, co zbylo z papíru, kterým byla ,,zakrýtá,, při pískování hlavní ložiska, vnitřek motoru - klikovka - byl uplně bez jakéhokoliv zakrytí    [petr j]   24.01.2012
Odpověď  Naprosto souhlasím s předchozím příspěvkem    [js]   24.01.2012
Odpověď  Nechci zde jitřit nějakou vášnivou diskuzi, ale jsem přesvědčený, že pískování při renovaci není krok špatným směrem. Pokud použijete jemný písek a ruční pískovačku s nižším tlakem, docílíte daleko lepších výsledků a zejména menších škod, než při klasickém mechanickém obrušovanáním. Při broušení např. slabé, či zkorodované plechařiny jí při mechanickém obrušování ještě více zeslabíte a povrch je poté děravý jak cedník. Při použití pískovačky odstraníte korozi a zbytky staré barvy a po nanesení tmelu je povrch dostatečně silný jako nosný. Taktéž jako podklad pro lakování je lepší odmaštěný a zdrsněný povrch po použití pískovačky, než zcela lesklý a "rozmazaný" povrch od mechanického broušení, či leštění lamelovými, nebo drátěnými kotouči.
Spíše se tady ale jedná o používání hlavy a zejména mozku a zejména citu při rekonstrukci. Ano, u starých motorů a traktorů, které jsou téměř bez barvy a pouze "litinově černé nebo mastné" je hezký jejich původní vzhled a lidé obdivují jejich funkčnost, ale ruku na srdce, pokud je renovace udělána s citem a srdcem a na výstavě potkáte stroj, který vypadá jak z výroby (bez přídavných serepetiček v podobě chromových matiček apod.) a je dobře funkční, tak se vám srdce usměje. Nebo byste opravdu chtěli, aby na srazy veteránů jezdila stará, otlučená auta na prázdných zpuchřelých kolech s vrstvou prachu a slepičinců? :-) Jirka    [baloo90210Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2012
Odpověď  a jaký smysl vlastně má záchrana motorů ? pro budoucnost,není to snad záležitostí zemědělského muzea,aby se o tyto stroje staralo ?    [štoura a spol.]   19.01.2012
Odpověď  jsem pro :-)    [petr j]   18.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím všechny příznivce stabilních motorů a rád bych taky přispěl svou trochou do mlýna. Nehodlám řešit kdo jakým způsobem renovuje, jaký kdo má na tento problém názor. Rád pouze sdělím svůj názor. Už mi rukama prošlo několik motorů, největší radost mi dělají motory opravdu v původním stavu, který vyčistím, nakonzervuju a vím stoprocentně, že ho nikdy nebudu renovovat. Přikládám fotku stejného motoru, o kterém se tu diskutuje. Díky tomu, že se o něj majitel ( co se čistoty týče ) moc nestaral, zůstal několik desítek let " zakonzervován " původním olejem a šmírem. Věnoval jsem mu několik poctivých hodin čištění ale stálo to za to. Pár z vás si určitě dokáže představit jak se mi štěstím rozbušilo srdce když se objevil první kousek původní červené barvy, následovaly zlaté linky atd.
Štěstí bylo završeno v momentě, kdy motor naskočil bez nutnosti investic do nějakých oprav anebo výměny dílů. Motor si pšouká o 86 otáčkách. Nakonec bych vás chtěl požádat, neosočujte se, nepomlouvejte se, jsme na diskusním fóru, proto diskutujte, raďte si a zachraňujte motory. Zaslouží si to. Díky Roman.    [Roman]   18.01.2012
Odpověď  no, já bych to taky nepískoval, to mě ani nikdy nenapadlo, zatím jsem vždy vystačil s dráťákem a šmirglem, maximálně rotačním dráťákem a šmirglem na brusce. Je potřeba rozlišovat mezi renovací a amatérskou opravou. Renovace je uvedení stroje do původního stavu tak,jak byl vyroben,podle dokumentace,aby stroj co nejvíce odpovídal výrobku ve chvíli, kdy opustil továrnu.Ve většině případů se ale provádí amatérská oprava,jejímž hlavním cílem je uvedení stroje do provozuschopného stavu,za použití např. jiných dílů,než byly ty původní.samozřejmě nejvíc jsou ceněny motory, na které nebylo tzv. šáhnuto, ne takové, co mají opískovaný blok čistý jak chirurgická ocel.    [klozet]   18.01.2012
Zobrazeno 10 z celkem 37 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (37) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím všechny příznivce stabilních motorů. Vlastním motor SLAVIA 1S100A. Bohužel jsem se o něm nic nedozvěděl. Veškerá dostupná literatura je k typu 1S100K. Nevíte někdo, jaké jsou rozdíly mezi typem A a K? Ve kterém období se typ A vyráběl? Nemáte někdo nějakou literaturu k 1S100A? Díky všem.    [Jirka]   08.06.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  co zkusit knihovnu http://aleph.nkp.cz/publ/skc/003/07/06/003070653.h tm    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.02.2015
Odpověď  zdravim hledam navod k obsluze a udrzbe naftoveho motoru slavia 1-2 s100k mam ho doma a poustim jse do rekonstrukce a potreboval bych jse o nem dozvedet co nejvice abych jse vyhnul nejakych omylu a kdo by ho mel tak mi ho prosim poslete na email a jeste nevite kde by jse dal sehnat originalni komin predem dekuji    [martin hump]   24.02.2015
Odpověď  Ja mam vyzkouseno na sve SLAVII 80-120 atp. Zalezi zda je to predkomurka, nebo primy. Ja davam na predkomurky tech 120 a je to OK.    [LPS]   10.04.2009
Odpověď  Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat ohledně motoru Slavia 1S100-0124A, nevěděli byste otevírací tlak vstřikovací trysky a dále typ vstřikovací trysky?    [mahraa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.04.2009
Odpověď  Zdravim pánové mám motor slávia 1S 100K ale žádnou dokumentaci.Proto prosím jestli někdo máte nějaké dokumenty k tomuto motoru nejlépe v elektronické podobě rád to přívítám.Díky a přidávám emailovou adresu mikron.ell@seznam.cz    [Mirek]   11.02.2009
Odpověď  Jouda: díky    [Mirek]   15.12.2008
Odpověď  nevím,ale myslím,že celková generálka vás příjde na víc než sehnat někde jiný motor v solidním stavu...    [jouda]   15.12.2008
Odpověď  Zdravím, mám v lokomotivě zabudovaný motor 1 S100. Motor je už starší, a má velký vůle. Touto cestou bych se chtěl zeptat, kde by bylo možno tento motor nechat zgenerálkovat, popř. kolik by to stálo. děkuji.    [Mirek]   13.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  to je von    [Jiří]   20.11.2008
Odpověď  asi takový štítek bych potřeboval... na slavii 1S100K. nemá někdo vzor?    [Jiří]   20.11.2008
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (23) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

nazdar pět a dvacítkáči


 mužete mi poradit čím to může být když zapojím za můj zetor 25 vlek 3,5t a vzduch mám nafoukaný ale nefunguje mi brzdič a nevím co s tím, vlek mi zabrzdí, když vezmu za páku na brzdiči tak to jde a já opravdu nevím co s tím jestli to mám vyčistit nebo opravdu nevím.    [Jarda traktorystaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  jinak na zetora mas davat příspěvky o radek niz tam si také dej vyhledavani    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2015
Odpověď  většinou je spatna kozena manžeta a potom podchazi vzduch u novejsi verze je gumova zaklad je rozebrat vse vyčistit promazat a seridt ovladani nekde tady uz byl postup dej se do hledani    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2015
Odpověď  děkuji za odpověď mohl bych ještě poprosit o radu jak se dá brzdič seřídit nebo opravit dekuji    [Jarda traktorystaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2015
Odpověď  při zabrzdeni traktorem rucni nebo nozni brzdou se musí přes brzdic na traktoru vypustit vzduch z hadice do vleku to znamena ze u odpojeného vleku při zabrzdeni jde zamáčknout ten stred na vzduchove hubici traktoru a nesmí foukat vzduch pokud to nedela tak je nefunkcni nebo neserizeny brzdic privesu co je pod tratorem spojeny s tahly brzd    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

slavia


 Dobrý den pánové.Viděl jste někdo takovýto motor slavia?Víte někdo něco o něm?    [slava]   09.06.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 44 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  pokud je to tak jak píšeš, můžeš poskytnout fotku toho motoru a detailní fotku výrobního čísla ? dik    [petr j] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.02.2015
Odpověď  vo fadrike pracoval moj deto zomrel v roku 1998 poznal tie motory ako vlastnu dlan rospraval mi otom mam doma jeden motor zo začiatku vyroby..čislovali ich od 0.....    [artur]   08.02.2015
Odpověď  Zdravím. Pane Artur, díky za zajímavé informace ohledně datace výroby jednotlivých modelů slávií. Můžete to nějak doložit nebo je to jen výstřel do tmy? Dále by mě zajímalo, zda Paříkové své motory číslovali od čísla 1. Mnozí z výrobců totiž z reklamních důvodů číslovali např. od čísla 101...
Díky    [ViťaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2015
Odpověď  Slavia začaly vyrabať v toku 1919 !!!A prve dieslova v roku 1921!!    [artur]   31.12.2014
Odpověď  budte zdrávi přátelé a fandové těchto krásných muzejních kousků názvem Slavia at se jedná o benzin nebo diesel.mám doma pár kousků něco plně funkční,neco v rekonstrukci a rád bych se seznámil s lidmi co mají stejnou zálibu.milanlang@email.cz    [milanlang]   15.12.2014
Odpověď  Paříkové začali vyrábět první motory v roce 1923 nebo 1926, pozděj určitě ne!!Tahle je pravděpodobně z počátků výroby, možná prototyp.Motory kolem výrobního čísla 1000 už mají klasickou sláviáckou konstrukci.    [Viťa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.07.2010
Odpověď  Dobrý den.Děkuji.S toho tedy plyne že všechny slávie by byly vyrobeny až po roce 1933 a to se mi zdá příliš velký letopočet.
Mohu Vás pane Vocásek poprosit o kontakt na Vás?
Děkuji    [rosta]   27.07.2010
Odpověď  ano,zcela určitě,můj prapradědeček-bývalý dílovedoucí oddělení montáže motorů fy Slavia Josef Hladký byl osobně přítomen výrobě vašeho motoru a má jej zdokumentovaný ve svých poznámkách,vyrobilo se pouze 6ks tohoto typu,než došlo ke zjednodušení celé konstrukce    [Vnislav Vocásek,Otrokovice]   26.07.2010
Odpověď  Dobrý den.Myslíte si že by se opravdu mohlo jednat o rok 1933?
Děkuji    [rosta]   26.07.2010
Odpověď  a proč by chodil zrovna na toto forum? ten má určitě jiné starosti než tady plkat o starejch mašinách...,už jednou tu bylo,že tu byl pravnuk Václava Svobody z Kosmonos,ale spíš to vypadalo,že se někdo pod falešným jménem snaží získat nějaké informace a dokumenty.dneska se nedá věřit nikomu,ani sobě.    [p.Chytrý]   22.07.2010
Zobrazeno 10 z celkem 44 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (44) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Traktor SLAVIE.


 Můžete mi někdo identifikovat typ tohoto traktoru a motorem Slavia. Mšl by to být 1S100K, ale nevím jestli je to původní vzhled.    [oldtimer13] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je to traktorek domácí výroby
Kdyžtak mi pošlete další fotky    [Bastardtrakror]   12.02.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

stabilní motor Zloním


 Neví prosím někdo , jaký stabilní motor (4taktní jednoválec) se prodal v sobotu na burze ve Zloníně? Nemá někdo foto? Děkuji    [rosťa]   10.02.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zlonín 2015    [Olda]   10.02.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Traktor Eicher


 Dobrý den,
v sousední vsi prodává jeden pán jednoválcový vzduchem chlazený traktor Eicher. Protože tyto traktory vůbec neznám, může mi někdo poradit, co je to zač a jakou asi by mohl mít hodnotu? Traktor je pojízdný. Existuje nějaká příručka na tento traktor? Díky    [Pavel Sosna]   17.11.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  mam traktor eicher em 200 tiger prosim o pomoc kupim strekovacie cerpadlo pripadne komponenti do cerpadla poradte kto to vie repasovat stoji uz 3roky    [benedikt myjavec]   06.02.2015
Odpověď  Dobrý deň,
vlastním Eicher panther dvojvalec. Keď som hľadal na nete nejaké informácie ohľadom panthera našiel som toho času asi pred rokom príručku pre jednovalec. Mám ju žiaľ momentálne len vo vytlačenej forme ale určite ju nájdete na nemeckých stránkach. Príručka je v Nemčine. Ozaj neviete mi poradiť aká tryska pasuje na Eicher panther?    [protokolyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2010
Odpověď  příručky jsou na německých stránkách,myslím,že jsou i speciální webovky těchto traktorů, a za kolik se prodávají,můžete zjistit v nějaké zahr. inzerci.    [Karel]   17.11.2008
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

staré magneto ERFA TYPE z1


 Ahojte, nevíte něco o tomto magnetu? Z čeho je ? Má taková věc nějakou hodnotu? Jiskru dává. Díky.    [Honza]   18.11.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den, mám vážný zájem o toto magneto.Viťa    [ViťaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2015
Odpověď  Dobrý večer, prosím Vás, ještě máte toto magneto?
Děkuji Franta    [Franta]   23.12.2014
Odpověď  myslim ze se jedna o magneto na benzinovou slavii 4+5 HP a cenu ma urcite pokud ho chces prodat tak se neunahluj první nabídce    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 

 Strana 1/57 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 28.3.2014)
Nezodpovězené téma 

Robot Wikov


 Zdravim panove,shanim hlavu na stabilak Robot Wikov,myslim že 3hp a 750 otaček,nebo aspon radu kdo umi zavařit tuto litinu. Dekuji za informaci a samozřemě i za radu. Muj telefon je 602816741.    [hombresRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Slavia diesel - regulátor otáček


 Může mi prosím někdo poradit? Zdá se mi, že nefunguje regulátor otáček. Při stojícím motoru je páka pro ovládání čerpadla v poloze minimální dávky paliva a při zvyšování otáček se ani nehne. Kde může být zrada? Prasklé pružiny v regulátoru? Nebo něco vypadlého? Na co se mám připravit v případě demontáže setrvačníku a krytu rozvodů? Díky za odpověď.    [Jarda_6Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.03.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

kombajn Cllass Merkur standart


 Prosím nevíte kde se dá sehnat řetěz k obilnímu výtahu i s gumama na kombajn Class Standart Merkur? děkuji za odpovědi...    [olinkaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

stabilní motor slávia


 dobry den provádím renovaci slávia disel 5HP a potřebuji nějaké rady poznatky budu rad za každé info popřípadě zaplatím .    [kecamisRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2015
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

ponukam hydraul čerpadla


 Hydraulicke čerpadlaBielorus,Cristal.Komplet Hydrauliku klopeni,lys,štep.klyn,aj za vymenu vstrek.čerpadlamajor3011,zamkysedla,ridi tek,bočny stojan na čž250    [palo49@azet.skRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2015
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

tachometr škoda100


 tacho z nahonom dobry stav aj vymenou za zamek sedla,riditek ,prip bočny stojan na čž250    [palo49@azet.skRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2015
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Vymenim čerpadlo,kupim majora3011


 vymenim vstrek. čerpadlo po G.O.z5745central mazani za major 3011klasik poG.O.len čestne a osobne najradšej sever.morava,slezko.kupim na nahr.dilyMajor 3011 aj bez motoru ponuknite    [palo49@azet.skRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2015
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Volant


 Zdravím kolegové, sháním se po informaci z čeho by mohl být tento volant. Napadl mne Zetor Super 50, ale má trochu jiný střed a nábu. Netušíte někdo z čeho by to mohlo být?
Děkuji za informace    [Petr ŠtefanRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

predvstrik


 Zdravim.Muze někdo poradit jak nastavit predvstrik u motoru belorus.    [Kamil]   16.01.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Škoda 1S110


 Zdravím všechny, měl bych dotaz jestli se někomu neválí doma setrvák a vstřikovací čerpadlo na stabilák Škoda 1S110, r.v. 1950 v Motor Union České Budějovice.
Kdyby někdo věděl kde by vyrobili těsnění pod hlavu budu rád, dík.    [J. Krahula]   02.01.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ID-80


 Dnes se mi podařilo sehnat motor slavia id-80 rok výroby 1965.Má to žhavící svíčku a dole je přidělaná železná deska u který nevím k čemu je určená.Můžete mi někdo poskytnout k tomuto motoru nějaké informace,Díky.    [Miroslav]   05.12.2014
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Karburátor Lorenz


 Dobrý večer,
mám dotaz ohledně karburátoru na Lorenze(slitina Zn a Al). Proč se u některých motorů 4 KS a výše montoval před krycí víčko sání hliníkový nástavek? K čemu sloužil? U typu 3 KS se nedával nikdy, ale u těch větších někdy ano, někdy zase nikoliv. Moje hypotéza je, že nástavek se montoval do výrobního čísla zhruba 22 000, později již nikoliv. Je to tak?
Druhá otázka je, proč některé karburátory mají štelovací kolečko bohatosti směsi a některé ne?
Díky za odpovědi.    [Jan Pichlik]   27.11.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Remar - Jára


 Má někdo v původních barvách ? Jak je přidělaná nádrž chlazení k podvozku ?    [js]   25.10.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Remar - Jára


 Máte někdo motor s původními barvami , linkami , nápisy . Jak je přidělaná nádrž chlazení k rámu ? Děkuji info@sstork.com    [js]   21.10.2014
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Claas Mercur


 Nazdár koupil sem kompletně zgenerálkovaný Claas Mercur i s kabinou a klimatizací ketrá tam je dodělávána.Potřeboval bych poradit jaká je spotřeba nafty na 1ha a a jak dlouho s ním budu cca hektar síct.    [Pepa1717Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

PORSCHE JUNIOR 108


 Zdravím.Renovuji traktor Porsche Junior a chybí mi vzduchový filtr a výfuk.Pokud by ho mohl někdo nabídnout,nebo jakoli poradit,předem děkuji Petr    [Petr]   16.09.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Předstih


 Objevil jsem dneska malou vůli na klice,může to mít vliv na seštelování předstihu?Nedaří se mi zbavit silného kouření do běla a ne a ne to dostat do otáček.Kompresi to má velmi slušnou a startování jde na první natočení.Mám to teprve krátce tak nevím.    [Miroslav]   13.08.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma  Zdravim vsechny muzete mi poradit jake palivove filtry,hlavne jake maji oznaceni,na claas europu z roku 61    [drak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.07.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Claas Columbus řemeny a příručka


 Zdravím potřebu ji rozměr klínáku na claas colombus od motoru k mlatičce jsou tam 4 ks    [mara34561] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.07.2014
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Táhla ramen hydrauliky.


 Zdravím, chtěl jsem poprosit zda někdo z vás neví z čeho jsou tyto "táhla" ramen hydrauliky na fotkách?? Za informace děkuji.    [Miroslav Lorenc] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2014
   Přidat odpověď 

 Strana 1/57 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006