MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 287053 příspěvků |6631 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 52 | Přihlášených: 2 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a ostatní zemědělská tec 23.6.2017 10:22  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Renovácia traktora Škoda 30, r.v.: 1946 s kabínou   15.01.2012 / 276
    Zdravím milovníky Traktoru Škoda 30. Jeden právě ze švagrem renovujeme....   18.02.2007 / 139
    Dobrý den,
chtěl bych oslovit všechny majitele Škody Š-30, rýsuje....
   07.12.2007 / 134
    Nazdar chlapi. Nevíte co je tohle za stroj???....   01.09.2008 / 96
    Nemáte někdo zájem o čerpadla ze SLAVIE....   15.09.2008 / 95
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 892      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 10 / 227      Příspěvků Příspěvků: 8073
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/60 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Historický traktor


 Kdo daruje za odvoz nějaký starý traktor, do r.v. 1945, může být i nekompletní,nepojízdný, možná někomu někde takový vehykl zaclání a rád by se ho zbavil, díky za nabídky    [začínající sběratel]   21.08.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Stabilný motor Slávia 5 HP No. 80713.
Dobrý deň, po pár rokoch som sa rozhodol znova rozbehnúť stabilák, Mením vstrekovaciu trysku, nastavená je na 140 a le vobec to nieje ono..neviete na kolko má byť nastavená? dakujem    [tomas.zelnikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2017
Odpověď  Dobrý den začínající sběrateli,co sháníte starý traktor pokud mohu poradit tak jsem se na tomto foru dočetl že někde na Slovensku pan ing.Dušan Praženka z Podbradča asi u Senice je sice po smrti, ale musí mít nějeké dědice.Měl spoustu str.traktorů,stabiláků,mlátiček a všeho možného pokud to ještě tam je.Mají zde též odpovědi a fotky lidé z jeho okolí tak se na ně obraťe a přeji hodně štěstí.Zdraví čenda.    [DoležálekRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.09.2012
Odpověď  Neměl by jste někdo tu řemenici navíc, taky jí sháním k mému motoru    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2012
Odpověď  Řemen ti padá, protože jej nemáš na řemenici (podle tvého obrázku) ale na setrvačníku. Ten není bombírovaný a není určen k přenosu síly. Pro upevnění původní řemenice slouží ty 3 otvory v paprscích setrvačníku...    [jirik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.09.2012
Odpověď  kolofonia nutná, bez tej to nejde. Teraz je už aj tekutá, nanese sa štetcom a je po probléme. Samozrejme remenice nemajú válcový povrch ako sa zdá, ale je to "guľová " plocha, ktorá zabezpečí, že remeň nespadne ak je hoci aj prekrížený. Hnací a hnaní stroj musia byť postavené tak, že ťah remeňa je na spodnej časti nie opačne    [jano sereď]   01.09.2012
Odpověď  zřejmě máte špatný řemen, moc tuhý,jinak nevim,musel bych to vidět,kde je chyba,ale správně nastavený řemen,řemenice,poloha strojů-určitě by takto padat neměl, vždyť při mlácení např. parní lokomobilou byl stroj pohánění celé dny a řemen nespadl.    [šťoura]   30.08.2012
Odpověď  ked pretočím naprázdno Slaviu s remeňom pár krát tak je vsetko ok,no akonáhle Slavia chytne, vibrácie pri kmitaní to pokašlú a remen padne..to ozaj nemali naši pradedovia nič iné na práci ako celý deň nastavovať hnacie a hnané prístroje? neexistuje nato zlepšovák?    [tomas.zelnik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.08.2012
Odpověď  motor je v rovnováze,ale co hnaný stroj,nestojí šejdrem?, pila by měla být zajištěná,aby se nepohybovala.a co řemen, je spojený rovně, až to pujde, neuřízněte si pazouru.mějte se    [Kacačuba]   30.08.2012
Odpověď  Podobný stabilák mám aj ja =) žiaľ pre Vás, vonkoncom ho nechcem darovať niekomu..je to bomba vec..mám k nemu aj cirkulár na rezanie dreva, len ten hnací remeň mi stále padá..slavia už je vo vodováhe a ajtak to stále padne..poradte mi prosim :3    [tomas.zelnik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.08.2012
Odpověď  no nazdar ...    [překupník]   29.08.2012
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Pozná nekdo s čeho to je ? Je tam znak škoda a vnútri to má 2 termostati. Dekuji


 Pozná nekdo s čeho to je ? Je tam znak škoda a vnútri to má 2 termostati. Dekuji    [Dano159Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  To jsou termostaty z motoru škoda-liaz M 638 z nákl.vozu liaz řady 100.    [karel]   20.06.2017
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Další foto    [Dano159Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Slavia 3 hp - první start,ovládání karburátoru


 Zakoupil jsem Slavii 3hp výr.č. 13946 ,sháním informaci jak se správně zachází s karburátorem při startování a za chodu ,nemam žádnou zkušenost se stabiláky.Na co si dát pozor při demontáži karburátoru pro vyčištění.Dále jsou na boku válce jakési mazničky,k čemu prosim jsou.Jaký olej dát do motoru?Jak je asi tento motor starý?Jiskru hází.diky za odpovědi.Jirka    [jirkab69Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  To jsou termostaty z motoru škoda-liaz M 638 používané v nákl.vozech liaz řady 100.    [karel]   20.06.2017
Odpověď  Motor byl byl vyroben v roce 1933.    [Jan Pichlík]   20.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [asdfg]   27.12.2014
Odpověď  souhlas, jen na to mazání ventilů se doporučoval petrolej, resp. na sací to bylo jedno, ale na výfukový petrolka    [asdfg]   27.12.2014
Odpověď  Před nastartováním motoru se otevře kohout na nádrži a hladina benzinu v plovákové komoře stopne tak, že zvedne plovák společně s jehlou. Zmáčknutím na jehlu musí jehla povystoupit. Štelovací kolečko se otočí na č. 2 oproti západce a přivře se přívod vzduchu asi na poloviční štěrbiny. Po nastartování motoru se zcela otevře přívod vzduchu a štelovací kolečko se otočí asi na 1(aby motor nekouřil a šel rovnoměrně).
Pro čištění platí následující:odšroubuje se víčko plovákové komory, vyndá se závlačka z jehly, která drží plovák. Pro vyndání jehly je nutné odšroubovat šroubení přívodu paliva.Jehla pak vypadne. Aby jehla těsnila, je potřeba vyčistit dosedací plochy. Po vyčištění je potřeba zase jehlu nasadit zespoda a po nasazení plováku zajistit závlačkou.
Mazničky z boku válce slouží k mazání dříků ventilů. Je nutné občas opatrně vytáhnout, aby neprasklo pérko, a nakapat olej. Olej stačí obyčejný motorový. Motor pochází z období okolo poloviny 30. let. Přesněji nevím, je to jen odhad.    [Jan Pichlík]   27.12.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

slavia


 Dobrý den pánové.Viděl jste někdo takovýto motor slavia?Víte někdo něco o něm?    [slava]   09.06.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 48 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já byl před mnoha lety bádat v archivu, pod který spadalo kromě mnoha jiných moravských firem i torzo Paříkovic archivu. A tam byl záznam o prvním motoru 1923. Paříky jsem ale bral jen okrajově, tenkrát mě zajímaly jiné firmy. Jen si vzpomínám, že tam byl třeba protokol o pokusech s úhlem ohybu té trubičky, co nabírá olej pro ojniční ložisko na klice. Bylo tam několik způsobů trubičky, několik úhlů. Víc už si nepamatuji, je to fakt dávno.    [Viťa]   20.06.2017
Odpověď  Děkuji. Jsou to ověřené údaje, žádné výstřely do tmy.    [Jan Pichlík]   20.06.2017
Odpověď  Souhlasím s panem Pichlíkem.Viťa    [Viťa]   20.06.2017
Odpověď  Slavia podle dostupných informací začala s výrobou motorů v roce 1923. Tento motor bude rok výroby 1923 nebo 1924. První Slavia Diesel byla vyrobena v polovině roku 1933.    [Jan Pichlík]   20.06.2017
Odpověď  pokud je to tak jak píšeš, můžeš poskytnout fotku toho motoru a detailní fotku výrobního čísla ? dik    [petr j] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.02.2015
Odpověď  vo fadrike pracoval moj deto zomrel v roku 1998 poznal tie motory ako vlastnu dlan rospraval mi otom mam doma jeden motor zo začiatku vyroby..čislovali ich od 0.....    [artur]   08.02.2015
Odpověď  Zdravím. Pane Artur, díky za zajímavé informace ohledně datace výroby jednotlivých modelů slávií. Můžete to nějak doložit nebo je to jen výstřel do tmy? Dále by mě zajímalo, zda Paříkové své motory číslovali od čísla 1. Mnozí z výrobců totiž z reklamních důvodů číslovali např. od čísla 101...
Díky    [ViťaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2015
Odpověď  Slavia začaly vyrabať v toku 1919 !!!A prve dieslova v roku 1921!!    [artur]   31.12.2014
Odpověď  budte zdrávi přátelé a fandové těchto krásných muzejních kousků názvem Slavia at se jedná o benzin nebo diesel.mám doma pár kousků něco plně funkční,neco v rekonstrukci a rád bych se seznámil s lidmi co mají stejnou zálibu.milanlang@email.cz    [milanlang]   15.12.2014
Odpověď  Paříkové začali vyrábět první motory v roce 1923 nebo 1926, pozděj určitě ne!!Tahle je pravděpodobně z počátků výroby, možná prototyp.Motory kolem výrobního čísla 1000 už mají klasickou sláviáckou konstrukci.    [Viťa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.07.2010
Zobrazeno 10 z celkem 48 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (48) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Zdravím všechny příznivce "stabiláků".
Prosím o informace k motoru Slavia original bratří Pařízkové,číslo 17250, HP 4, NAPAJEDLA Č.S.R
Zajímá mně především na co motor jel,jak se startoval(dvojitá nádržka) ...apod.
Chystám se jej renovovat a každá rada dobrá.
Díky za každé info
Pavel    [AlpinoRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.11.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Motor byl odeslán z továrny dne 3.9. 1936, zákazník Běhůnek (Bělůnek) Jindřich, Prostřední Bečva č.p. 14.    [Jan Pichlík]   20.06.2017
Odpověď  Čest práci:-)
Tak pokud by měl někdo stejný problém a uvažoval jak jsou ty matice upevněny v té hlavě- jsou tam závity:) Demontáž autogenem byla razantní,ale po několika ohřevech a zchladnutí to nakonec povolilo...
Tak zatím čau
PS: Jiřino- já to rozjedu :))))    [Alpino] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.12.2007
Odpověď  Ahoj,
prosím o radu jak sundat na hlavě motoru ty 2.šrouby. Jsou nad sacím a výfukovým potrubím, jeden je slepý, druhý má díru na svíčku.
Předpokládám, že jsou na závitech,ale ne a ne je vyndat (abych mohl pokračovat s ventilama).Zkoušel jsem už nahřívat blok autogenem,ale bez výsledku...
Navíc to vidím na nové šrouby,jsou z litiny a kousky jsem už i utrhl... - takže kdyby někdo měl na prodej- dejte vědět.
Díky Pavel    [AlpinoRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.12.2007
Odpověď  Pařízkovvé :-)    [hopik.m]   01.12.2007
Odpověď  Ahoj. No na oktanovém čísle nezáleží vůbec, možná, že bych z opatrnosti dával special 91 (obsahuje aditiva přimazávající ventilová sedla), nebo bych přidával do naturalu benadit. Ale obecně se dá říct, že když se do stabiláku nalije šnaps, tak bude blafat taky.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.11.2007
Odpověď  Ahoj, chci se ještě k té slavii zeptat- jaký z dnešních benzínů by tam byl nejvhodnější? Předpokládám, že motor má své centrální mazání,takže benál bez oleje...
Vím, možná se ptám na prkotiny- ale nechci udělat někde chybu.
Díky    [Alpino]   30.11.2007
Odpověď  Moc děkuju
hodně mi tato informace pomohla.Původně jsem si to myslel,ale očekával jsem start spíše na petrolej...ale žijem už v jiné době :)

Dám se pomalu do boje s renovací,a dám vědět jak jsem dopadl.
Ještě jednou díky.    [Alpino]   30.11.2007
Odpověď  Zdravíčko.
Je to zážehový motor, do menší části nádržky se dával benzín, do větší petrolej. Studený motor se startoval na benzín, pak po ohřátí se to přeplo na petrolej (kvůli ceně). Startovalo se klikou, která se nasadila na jeden z konců klikové hřídele. Klika v sobě měla pružinou přitlačovaný kolíček, který se jednou stranou "zaseknul" do drážky v klikovce a druhou stranou přecvakával- takže když se motor natočil, člověku to neurvalo ruku... Klika je stejná ještě s 5 HP dieselovou Slávií. Jinak pokud je nádržka na rámu, motor musí mít benzínové čerpadlo, pokud ho nemá, nádržka visela na vrchní trubce k chladiči.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.11.2007
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Slavia 4 HP


 Zdravím.
Páni zohnal som zo zberných surovín Slaviu 4 HP výr. č. 5852. Jedná sa len o motor bez podvozku, chladiča, nie je tam ani zapaľovanie /už som ale zohnal brnkacie Bosch/ a karburátor. Všetky chýbajúce veci plánujem kúpiť alebo vymeniť za niečo iné. Celý motor som rozobral. Najväčší problém však je zohnutý kľukový hriadeľ asi od nárazu na zem v zberných surovinách. Potreboval by som zohnať kľuku alebo niekoho kto by to vedel nejakým spôsobom vyrovnať resp. opraviť. Budem rád za každý názor. Dalo by sa podľa výrobného čísla určiť rok výroby? Môj mail rslovak1@gmail.com    [Roman]   19.06.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Motor byl vyroben v roce 1929, odeslán z továrny byl dne 16.11. 1929, zákazník Družstvo hospodář v Miloticích nad Bečvou, motor byl vypraven z továrny jako lokomobila.    [Jan Pichlík]   20.06.2017
Odpověď  Dík za info. Vedeli by ste poradiť kde by sa dali zohnať ND na túto Slaviu.    [Roman]   25.06.2011
Odpověď  hriadel by mala ist vyrovnat pod tlakom, na rovnacím lisu, ve firmě,kde se specializují na broušení klikových hřídelí,zkontrolují vám i pevnost,trhliny,popř. určí,zda je hřídel opravitelná nebo ne,praskliny lze opravit svařením,trhliny vybroušením,,v každém případě svěřit odborné firmě    [paní Růžena]   20.06.2011
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Stabilní motory Slavia.


 chci se zeptat jaký je,názor na stabiláky slavia vyrobené filiálkou v Miloticích nd Bečvou. V jakém roce se mohla vyrábět a kolik jich je mezi sběrateli díky.    [Stabilák]   26.05.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Družstvo Hospodář v Miloticích nad Bečvou motory nevyrábělo, jednalo se pouze o prodejce.    [Jan Pichlík]   20.06.2017
Odpověď  Marek Sz. Mohol by som vás poprosit ozaslanie toho navodu na Slaviu 4hp na moj email.Vopred vám srdečne dakujem.    [Mirec65] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2016
Odpověď  Dobrý den mohl bych poprosit také o návod k obsluze?    [Jirka]   19.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím a posílám jetě foto Slavia 8,HP.    [Jan,E,]   13.01.2014
Odpověď  dobrý den,sháním magneto-zapalování na tu brnkací slavii, zaplatím jakoukoli cenu.    [Jirka]   20.08.2013
Odpověď  Marek Sz. Mohol by som poprosiť ten návod zaslať na mail rslovak1@gmail.com?
Ďakujem.    [Roman]   20.07.2013
Odpověď  Zdravim neposlal by mi niekto ten navod mam slaviu 4 HP prvy typ. adresa je patrikKK@azet.sk pište kedykolvek vimena info.dakujem    [patrik]   19.07.2013
Odpověď  Jano máš to v emailu    [Marek Sz]   09.07.2013
Odpověď  marek mám zaujem o tvoj návod na štart slavie je to možné prefotiť? Dakujem ján    [Jano]   08.07.2013
Odpověď  prosím,nemáte někdo na tuto Slavii zapalování ? Koupim.    [Nghua Dghien iTong]   03.07.2013
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Zodpovězené téma  Dobrý den, Stal jsem se majitelem stabilního motoru Wikov Robot Diesel, na štítku 7 HP. Je nějaký klíč k identifikaci rv. podle čísla na štítku? Fotografie motoru po očištění od stodolního prachu přidám zítra a uvítám kdyby mě kontaktoval nějaký majitel tohoto typu motoru z důvodu konzultace nastavení a zkušeností s provozem.
Díky moc za pomoc a s pozdravem Brody    [Brodacký Lukáš]   30.07.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Motor 13324 je skutečně rok 1936. Výrobní číslo 15444 je rok 1938.    [Josef]   12.06.2017
Odpověď  Motor 15326 není rok 1937, ale 1938.    [Josef]   12.06.2017
Odpověď  Děkuji za info. Už jen opravit několik drobností (téměř vše):)
Hlavně nevím u koho nechat zrepasovat vstřikovací čerpadlo. Máte někdo typ?    [papan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2017
Odpověď  Abych upřesnil svůj příspěvek, 1936 to bude, někdy z kraje roku. Těžko blíže určit.    [Jan PichlíkRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.04.2017
Odpověď  Číslo 15 444 by měl být také rok 1937, jak již bylo psáno.    [Jan Pichlík]   20.04.2017
Odpověď  Máte pravdu, je vyroben v roce 1936, pravděpodobně v únoru.    [Jan Pichlík]   19.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravým, dle textu předpokládám že můj motor je vyroben před rokem 37.    [papanRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2017
Odpověď  Dobrý den. Můžete mi prosím říci kolik váží tento motor?    [Štěpán]   06.04.2017
Odpověď  máte nějaké dokumenty s bližším určení roku výroby ? muj motor má v.č. 15444 dík    [asdf]   15.03.2016
Odpověď  Podle čísla to bude ten rok 1937.    [Josef]   15.03.2016
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (26) 
Zodpovězené téma  

Návod k obsluze Svoboda DK 12


 Dobrý den, je někde k sehnání (nejlépe ke stažení) návod k obsluze traktoru Svoboda DK 12? Nikde ho nemůžu najít.    [Vladimír]   15.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  ttt    [erzrs]   10.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  DEUTZ F1 M414 - zdravím všechny příznivce historické, zemědělské techniky. Nevíte, jakou hodnotu má na trhu tento traktor? Je potřeba částečná restaurace, ale je pojízdný(před 3 roky jsem s ním ještě jezdil :-))) ) Nechceme na něm zbohatnout, ale potřebujeme větší a silnější traktor, takže kdyby měl někdo zájem nebo alespoň poradil s cenou... Je to rok 1940, foto přikládám. Kryt motoru má otec někde odložený, ale je :-)    [MagiRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  já ho koupil nedávno a taky neprodám. sentiment. měl ho kdysi děda a vozil mě na něm.    [kubanec]   06.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mrkni na www.deutz oldtimer.de taky ho mam , ale neprodám, ceny se pohybují od 2000 do 10000 eur    [kosánRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2017
Odpověď  mám doma tento traktor,rok 1940.    [kubanec]   12.05.2017
Odpověď  Již jste jej prodal?    [kecerys]   28.10.2016
Odpověď  Lištu mám na prodej 721963188    [fialka]   30.12.2008
Odpověď  ahoj ja ho koupil za 15000 a shanim na nej kosu nesenou byla v zakladni vybavejestli ji maš a chceš prodat tak koupim na ceně se dohodnem mj tel je 608613302 zatim dik    [jan malohlava]   25.12.2008
Odpověď  Na tenhle jsem natrefil před cca 3 roky u Sychrova, když jsem objížděl stabiláky. Měl ho děda předělaný na starter. Děda mi nabízel obrovský deutz, žel nekompletní.    [RJ592]   10.12.2008
Odpověď  ja uz jsem taky stastny majitelem tohoto stroje koupil jsem ho vod jednoho dedy za 5 000 prekazel mu ve stodole a na mojo otazku jestli k nemu nema nejake dili tak mne zaved do kulny kde byl este jeden a stvrt traktoru takze mam doma 2 traktory 1 jede a dtuhej stavim    [honza]   10.12.2008
Odpověď  to teda napisal peknu chujovinu s tou cenou..a napr nejaka z25 stala aj 30r a stacilo trosku udrzby a pojde dalsich 50...ja by som sa skusil zaregistrovat na ebay    [tono]   03.12.2008
Odpověď  jinak jestli se ho opravdu chceš zbavit prodej ho do němec, tam ti utrhají oboje ruce. jestli tě mohu poprosit o nějaké fotky na mejla rád se podívám, jestli chceš poradit s repasem či renovací dej vědět rád se podělím o info.    [G.]   12.11.2008
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (18) 
Zodpovězené téma  

RS O9 2VÁL


 Zdravim,muže mi někdo poradit.mám motor rs 09 dvouválec v domodělu a ne a ne chitit.dlouho nejel.naftu stříká přes vstřiky hezky.    [míra]   03.06.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  zkontrolovat zhaveni bez nej nechytne ani když je teplo    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

žhavení


 Může mi někdo poradit správnej postup při startování motoru ID-80 v zimních měsících za pomocí žhavící svíčky.Nevím jestli nejdřív nažhavit a pak rozhoupat nebo obráceně.    [arabRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  co je to za otázku ? samozřejmě nejdřív nažhavit a pak točit    [Igor Houštecký]   31.05.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  Hledám někoho, kdo se zajímá o řadu motorů S 110 (původně Škoda Smíchov, později ČKD Hořovice). Sbírám dokumentaci k této řadě ve stabilním i pojízdném provedení včetně podvozků a generátorů (stačí kopie nebo skeny) a snažím se dát dohromady historii výroby. Některé novější příručky k motoru i generátoru mám naskenované a mohu je poskytnout. Nejstarší příručku mám z druhé poloviny 50. let. Nemohu zjistit, ve kterém roce byla převedena výroba ze Smíchova do Hořovic a jak to přesně bylo s výrobou motorů 1 S 110. Před válkou se prokazatelně vyráběly motory dvou až šestiválcové. Motor 1 S 110 po válce vyráběla SLAVIA, později ČKD Napajedla. Jenže v osazovacích tabulkách trysek Motorpal pro stacionární motory čs. výroby (rok vydání nevím) je u ČKD Hořovice uveden motor 1 S 110 s výkonem 10 až 15 koní a tryskou DC 30S 615, zatímco u ČKD Napajedla motor 1 S 110 s výkonem 10 až 15 koní a tryskou DC 45S 615 a o kus dále motor „10DR, 1 S 110“ s výkonem 10 koní a tryskou DC 8S 620. Podotýkám, že všechny ostatní motory S 110 z Hořovic mají trysku s úhlem 45 stupňů. Jak to tedy bylo se vznikem jednoválce a předáváním výroby 1 S 110 a čím se liší motory z Hořovic od strojů z Napajedel?

A nevíte někdo o přebytečném holém bloku pro 3 S 110, předním víku a konzole pro vstřikovací čerpadlo?
Děkuji    [Michal Prášil]   03.02.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, sháním palivové čerpadlo za rozumnou cenu na motor (škoda) čkd 3S110
Tel.: 721 833 132    [VanFilipRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2017
Odpověď  Zdravím, sháním palivové čerpadlo za rozumnou cenu na motor (škoda) čkd 3S110...    [VanFilipRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, také scháním dokumentaci nebo jiné podklady zejména k motoru centrály 3S110 45k z 68 roku. Motor mám v chodu, potřebuji informace o údržbě motoru. Mohu nabídnout zapojení rozvaděče RDZ 6 k tomu samému.
Děkuji Honza    [Jan PavlíkRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2016
Odpověď  Zdravím přátelé, vlastním také motor 1S110, ale bez dokumentace. Něco málo nechodí a rád bych si to naštudoval. Neměl byste někdo návod? Na řadu 2-6s110 mám, ale neni tam část o regulátoru v 1S110. Předem moc děkuji.    [Tomáš Urban]   29.05.2016
Odpověď  zdravím, měl bych na prodej funkční generátor, dieslový, 700mt, funkční, kdyby měl někdo zájem kontaktujte mne, t 605868181, je to čkd tříválec,3s110, postaven na rámu který byl uchycen k podlaze , občas byl natočen ,aby se proběhl, cena kolem 35-42tis, baterie už nejsou, byly špatné,    [václav]   14.01.2016
Odpověď  Zdravím, já mám doma motor 1S110 z roku 1950 vyrobený v továrně Motor Union České Budějovice ale nevím jakou tryskou je osazený, to bych ji musel rozdělat. Blok je celý z hliníku, krásná práce starých machrů. Bohužel nejede protože nemám vstřikovací čerpadlo tak kdyby někdo měl jedno navíc můžeme se dohodnout na pepakrahula@seznam.cz    [pepa]   12.10.2015
Odpověď  Zdravím,sháním hlavu válce na naftový motor Slavia 1s110A.Milan T.731711599    [milan]   21.09.2015
Odpověď  milam    [milan]   21.09.2015
Odpověď  Neposkytl by někdo tu dokumentaci k tříválcům 3s110?

Děkuji    [caven]   20.09.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  zdravím, měl bych tu vstřikovací čerpadlo , prý pro stroje-čkd, měl by tu někdo zájem, je to na tříválec, velmi pěkné a zachovalé    [václav]   11.08.2015
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
Zodpovězené téma  

Multicara m 25


 Dobrý den, potřebuji radu, nevím čím to může být praskají mi svíčky!!!! Koupil jsem další a zase porupaly !!! Poradte prosím!!!    [Zdeněk]   15.05.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Svíčka musí být na napětí baterie, potom vydrží žhavit i pár minut - vyzkoušeno. Pokud má baterie vyšší napětí (např 24 V a svíčka jen 12), pak se ihned spálí.    [Jenda]   19.05.2017
Odpověď  praskají-li žhavičky, může být vada v elektrice,měly by se včas vypnout,nebo v seřízení vstřiku,pokud uchcává tryska a nafta jde přímo na žhavicí drát,ten se snadno přepálí    [babička]   17.05.2012
Odpověď  nevim asi je rozbitá    [burek]   15.05.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  Nezištně poskytnu naskenované návody k motorům Slavia 1-2S100K a 1D90, naopak sháním jakékoli informace o Slavii Diesel 6-7HP.    [Přéma]   02.02.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 85 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den,prosím Vás o zaslanie návodu na Slaviu 1-2S100K,na moju emailovu adresu.Vopred vám srdečne dakujem Mirec.    [Mirec65Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2016
Odpověď  Zdravíčko, prosím o zaslání všech možných dokumentů o motoru Slavia 1S100K, mnohokrát děkuji!!    [Tado]   21.09.2016
Odpověď  ahoj,mohu te poprosit o tebou nabizeny navod a jakekoliv dobre rady ohlende slavia 2S100K ? Dekuji Petr    [Petr]   27.04.2016
Odpověď  Zdravím všechny majitele tohoto motoru Slavia 2S100K a prosím o veškerou dokumentaci. Právě provádím generálku (pohání traktor) a dostal jsem se do problému s potřebnou výměnou ventilů a vodítek ventilů, mezi nimiž vůlí proniká olej z vahadel do výfuku a tudy vylétá v kapkách na řidiče. Jak odstranit vůli, nebo kde sehnat nové ventily a vodítka. Také jsem chtěl vyměnit 1 válec s pístem pro malou kompresi - mají vůli mezi sebou (kroužky jsou v pořádku) - ví někdo, jestli jsou vyměnitelné a stejné jako na Zetor 25 (ty jsou k sehnání, ale jestli pasují do bloku ?). Ještě bych se chtěl zeptat na systém oběhu olejového mazání, neobjevil jsem zatím olejové čerpadlo a filtr, trubka mazání vahadel ventilů vychází z vany nahoru k ventilům bez čerpadla. Moc děkuji za veškeré rady a těším se, že budu moci pak pomoci radou dalším.    [Pavel Jeník - Jenda]   15.03.2014
Odpověď  Dobrý den
Moc prosím o zaslání návodu na e-mail 1langos@seznam.cz
Předem moc děkuji    [Jirka]   20.01.2014
Odpověď  Dobrý den měl bych zájem o ty naskenovaně navody k 1S100K získal jsem tenhle motor a chtěl bych se o něm dozvědět více můj e-mail je DaveLister@seznam.cz předem děkuji Kuba    [Kuba]   18.11.2013
Odpověď  zdarvím jen bych chtěl téže poprosit zda-li by nebylo možno zaslat návo na slavii 1S100k?klidně na mejl.předem děkuji za ochotu.    [zdeněk c.Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.10.2013
Odpověď  Dobrý den sháním návod k obsluze pro motor SLAVIA 1D90 předem děkuji za zaslání na email zdencekmanas@seznam.cz    [Zdeňa]   10.09.2013
Odpověď  Jestli máte k té Slávi 1D90 dokumentaci tak bych poprosil o zaslání na rostislav.venclik@seznam.cz Děkuji    [rosťa]   29.08.2013
Odpověď  chcete ho mailem nebo tištěný ?    [Ruda]   28.08.2013
Zobrazeno 10 z celkem 85 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (85) 

 Strana 1/60 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 23.6.2016)
Nezodpovězené téma 

Stabilný motor Slávia 5 HP No. 80713.


 Dobrý deň, po pár rokoch som sa rozhodol znova rozbehnúť stabilák, Mením vstrekovaciu trysku, nastavená je na 140 ale vobec to nieje ono..neviete na kolko má byť nastavená? dakujem    [tomas.zelnik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Firma W.Muller a CO.


 Dobrý den.
Měl by prosím někdo nějaké informace o firmě Wilhelm Muller a CO. , Althabendrf bei Reichenberg.
Tato firma vyráběla stroje do textilního průmyslu a stabilní motory.
Hledám nějaké fotky , které se týkají této československé firmy a jejich výrobků , případně nějaký její výrobek či torzo výrobku .
Děkuji
Rosťa    [Rosťa]   20.06.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Pozná nekdo s čeho sou tyhle díly na parný stroje ?


 Pozná nekdo s čeho sou tyhle díly na parný stroje ? Píštala vodoznaky a maznica je prý z parnýho valca mužte mi to potvrdit nebo vyvrátit dekuji.    [Dano159Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Pozná nekdo s čeho sou tyhle stredi ? Dekuji


 Pozná nekdo s čeho sou tyhle stredi ? Dekuji    [Dano159Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

palivová trubka na Slavii


 dobrý den, sháním palivové potrubí na brnkací Slavii , tu trubku od čerpadla do karburátoru.můžu za to nabídnout nějaký návod na motor    [Igor Houštecký]   31.05.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Náprava RUR 5


 Dobrý den, má někdo zkušenost se zkracováním nápravy z RUR 5? Jde to nebo je tato náprava na zkracování vyloženě nevhodná? Děkuji za odpověd.    [pavel]   16.03.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Multicar M 21.


 Dobrý den, koupil jsem Multicar M 21 bez jakýchkoliv dokladů. Po renovaci bych s ní rád vyrazil občas na silnici(na srazy atd.)Je to vůbec legálně možné??? Třeba na vetetránskén SPZ, nebo bez značek??? Vyhlášky se mění tak často, že nevím co platí teď??? Děkuji. Honza.    [Honza.]   01.02.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

motorobot M-6


 Nevíte někdo zda-li pasuje nějaký novodobí naftový motor na M-6 ?    [Miroslav]   08.01.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Lištová sekačka ŽM 183


 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli nemá někdo fotografie sekačky ŽM 183. Dávám jí do kupy, ale nějaké části mi tam chybějí. Předem děkuji    [Zetor 2011]   18.12.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Claas Europa


 Zdravím,

poradil by mi prosím někdo rozměry všech řemenů pro Claas Europa?
Je z roku 1964, motor Perkins.
Nedávno jsme ho koupili a řemeny nejsou žádná sláva, tak bych měl raději rezervní. U většiny bohužel nejde rozměr přečíst.
Nebo jestli máte třeba nějakou celkovou dokumentaci?

Pokud mi odpovíte spíše do emailu SimerkaP@seznam.cz, budu radši.
Předem moc děkuji za odpovědi, Petr.    [ŠimiRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/60 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006